Gå til innhold

Jeg tror svigermor har et incestuøst forhold til sin sønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal si dette..

Jeg og mannen min måtte flytte hjem til foreldrene hans for ca to uker siden. Vi har kjøpt oss leilighet i nærheten, og venter nå på at den skal være ferdigstilt. (Planen er at vi skal bo her i ca tre måneder, mot at vi betaler en liten sum hver måned)

Vi har nå bodd her i fjorten dager, og jeg er i ferd med å eksplodere!! Hun antaster sønnen sin og behandler han som en baby! Her om dagen fikk han en infeksjon i den ene testikkelen (visstnok av for trang treningsbukse) og hun ville se på infeksjonen!! Han så litt utilpass ut, men ble med henne inn på badet og kledde av seg!

Dessuten spør hun ofte om han bruker fuktsalve i underlivet (HVEM TRENGER DET?) og hun sier ofte at han "må spise opp maten sin, så han blir stor og sterk".

Det er mange episoder som disse, nesten daglig. Jeg kan se at min kjære blir utilpass, men samtidig forguder han sin mor. Han liker ikke at jeg tar det opp, og jeg kan ikke si noe som helst negativ om hans mor - som jeg nå har begynt å hate.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, da jeg syns dette er helt sykt! Ingen i familien hans reagerer, og jeg har kun en bror igjen i min familie (vil ikke snakke med han om dette)

Er ikke dette veldig unormalt!?

Hvordan ville dere reagert? Jeg elsker mannen min, men de siste to ukene har jeg sett en mann jeg ikke kjenner igjen. Han er til vanlig en tøff, modig og muskuløs mann, men nå ser jeg bare et redd lite barn.

Vi er begge i begynnelsen av 30-årene og har vært gift i 4 år, om det skulle være relevant. Jeg har sett tendenser som disse før, men aldri så ille da vi har bodd i en annen by tidligere.. Jeg er målløs og trenger råd.

Anonymous poster hash: 9f7b9...1e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er en veldig alvorlig anklagelse du kommer med. Ut i fra det jeg leser virker det som det bare er en bekymret bestemor..

De tingene du påpeker ser jeg ingen stor fare med heller.. Hvor gammel er gutten?

Endret av AloeVera
  • Liker 21
Skrevet

Jeg ser forresten av overskriften kan være litt misvisende ettersom han er en voksen mann. Men "pedofil" er det nærmeste jeg kommer for å forklare henne.

Skrevet

Ehhh hvor skal man starte?

Å spørre om et barn bruker et middel som faktisk motvirker plagen han har fått, er det et tegn på pedofili?

At besteforelder føler de har mer peiling om å ta vare på barn og deres medisinske problemer enn førstegangsforeldre er ekstremt vanlig. Noen irriterer seg over det, mens andre bare overser det.

Ingenting av dette har noe med peofili å gjøre. Antaster legen din sønnen din når han titter på utslettet? Antaster du ham når du gjør det?

Herregud, virker som du har null bakkekontakt og virker ekstremt ureflektert

Anonymous poster hash: 2fbb0...515
  • Liker 10
Skrevet

Det er en veldig alvorlig anklagelse du kommer med. Ut i fra det jeg leser virker det som det bare er en bekymret bestemor..

De tingene du påpeker ser jeg ingen stor fare med heller.. Hvor gammel er gutten?

Hun er hans mor, og han er i begynnelsen av 30-årene. Hun vil ofte se underlivet hans av forskjellige grunner. Er det virkelig hun som er den normale?

• Liker 23
Skrevet

Ehhh hvor skal man starte?

Å spørre om et barn bruker et middel som faktisk motvirker plagen han har fått, er det et tegn på pedofili?

At besteforelder føler de har mer peiling om å ta vare på barn og deres medisinske problemer enn førstegangsforeldre er ekstremt vanlig. Noen irriterer seg over det, mens andre bare overser det.

Ingenting av dette har noe med peofili å gjøre. Antaster legen din sønnen din når han titter på utslettet? Antaster du ham når du gjør det?

Herregud, virker som du har null bakkekontakt og virker ekstremt ureflektert

Det er ikke sønnen min! Det er min mann!

• Liker 27
Skrevet

Måten du skriver på får det til å virke som dere har en gutt. Uansett - her er det ikke snakk om pedofili men typisk overbeskyttende hønemor som nok også anser deg som noe ute av stand til å ta vare på ham.

Resten av det jeg skrev over står jeg inne for - her er det drama drama drama uten hold i virkeligheten.

• Liker 12
Skrevet

hun antaster sønnen sin står det. Antar det er mannen til TS det er snakk om.

Anonymous poster hash: 47139...4b5

• Liker 12
Skrevet

Jeg ser forresten av overskriften kan være litt misvisende ettersom han er en voksen mann. Men "pedofil" er det nærmeste jeg kommer for å forklare henne.

Pedo når han er i 30-årene?

• Liker 11
Skrevet

Altså, hun "antaster" mannen din, sin sønn? Og da er hun pedofil fordi hun ifølge deg "vil sjekke pungen" til sin VOKSNE sønn og ber han spise maten sin... Det er utrolig farlig å kalle noen pedofil, spesielt når dette ikke er i NÆRHETEN av pedofili.

• Liker 18
Skrevet

Han er en voksen mann, vet du i det hale tatt hva pedofil innebærer?

• Liker 9
Skrevet

hun antaster sønnen sin står det. Antar det er mannen til TS det er snakk om.

Anonymous poster hash: 47139...4b5

Takk! Ja. Jeg hadde ikke reagert sånn om det hadde vært min sønn, men det er som sagt min mann. Min voksne mann.

• Liker 2
Skrevet

Hun behandler ham som om han fremdeles er i bleiene og oppgaven med å passe på at testiklene var i pungen og ikke der oppe, men pedo er hun nok ikke.

• Liker 8
Skrevet

Forøvrig så er nok du like "pedo" som din svigermor ettersom at jeg antar at du har hatt sex med ektemannen din... Usj

• Liker 9
Skrevet

Til dere som klikker fordi jeg skrev "pedofil"; vennligst les hva jeg skrev i i.3. Jeg skjønner selvfølgelig at det ikke kan kalles pedofili når han er voksen, men jeg kan ikke forklare det på en bedre måte. Hun har krevd å få se hans underliv hele livet hans - fra barn til tenårene og nå som han er voksen. Syns virkelig ingen at dette er sykt?

Om ikke skal jeg bøye meg i støvet, men jeg trodde ikke det var normalt i det hele tatt.

• Liker 10
Skrevet

Til dere som klikker fordi jeg skrev "pedofil"; vennligst les hva jeg skrev i i.3. Jeg skjønner selvfølgelig at det ikke kan kalles pedofili når han er voksen, men jeg kan ikke forklare det på en bedre måte. Hun har krevd å få se hans underliv hele livet hans - fra barn til tenårene og nå som han er voksen. Syns virkelig ingen at dette er sykt?

Om ikke skal jeg bøye meg i støvet, men jeg trodde ikke det var normalt i det hele tatt.

Hadde det vert fordi hun var pedofil hun vil se på underlivet hans, så hadde hun sluttet med det når han ble voksen.

• Liker 3
Skrevet

Forøvrig så er nok du like "pedo" som din svigermor ettersom at jeg antar at du har hatt sex med ektemannen din... Usj

Slutt, vær så snill. Jeg mener ikke at hun er pedofil på grunn av dette, og jeg beklager å ha brukt det ordet. Men jeg mener bestemt at hun er det, fordi hun alltid har vært slik mot han.

• Liker 5
Skrevet

Hadde det vert fordi hun var pedofil hun vil se på underlivet hans, så hadde hun sluttet med det når han ble voksen.

Sant. Jeg tror likevel hun blir opphisset av å ydmyke sønnen sin og se på underlivet hans (mest fordi hun gjør det veldig ofte)

Dette er i mine øyne alvorlig, og jeg beklager som sagt for å ha brukt "pedofil", men jeg er forbanna og bekymra. Jeg skrev innlegget i sinne.

• Liker 2
Skrevet

For noen svar folk kommer med her.. NEI, dette er IKKE normalt. Veldig veldig spesielt, og ikke minst ekkelt!! Denne moren skulle kuttet navlestrengen for lenge siden. En voksen mann på over 30 tar ikke av seg trusa fremfor moren og viser henne pungen! Nei vet du hva!!!

Men hva kan man gjøre med noe sånt? Veldig vanskelig.. Tror absolutt ikke moren har noe seksuell tiltrekkelse av sønnen, hun vet bare ikke hvor grensen går..

Anonymous poster hash: e13bc...8ca
  • Liker 49
Skrevet

TS bør pinadø være glad for at hun skrev som AB, for hun har seriøst drette seg ut.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...