AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Opplevd å bli sjekket opp av sjefen? I så fall hvordan håndterte du situasjonen? Lurer på om ikke han nye sjefen min er en luring nemlig.. Anonymous poster hash: 3add0...282
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Anyone? Anonymous poster hash: 3add0...282
Fuglen Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Ja, det har jeg. Med et par forskjellige sjefer. Da jeg var 16-17 år flørtet jeg bare tilbake, og syntes det var kjempegøy. Men visste at jeg ikke kunne gjøre noe mer enn flørting da, jeg var ung, men ikke dum Når jeg har vært i en litt mer seriøs jobb og sjefen flørter, er jeg bare hyggelig tilbake og later som om jeg ikke skjønner hva han driver med.
Gjest Absolutt Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Jupp. Han flørtet endel på jobben og litt ekstra på julebordet Spørsmålet er vel om dette er en jobb du vet du skal ut av snart, om du planlegger å jobbe der lenge, hvordan livssituasjonen din er osv. Liker du han? Er han singel, osv.? Generelt er det veldig uprofesjonelt uavhengig av alle disse faktorene. Men synes du det er ubehagelig at han flørter, eller liker du det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå