Gå til innhold

Hamster, pluttselig er hun veldig rolig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett lite reddnings syrian hamster som jeg fikk for en 10 dager siden. Først lå den mye og sov, regnet med hun var trøtt etter å ha vært på rømmen ute osv.

Hun kvikknet til og ble en artig liten sak etter ca to dager med søvn. Super hyper, over alt på en gang. Løpe, snuse, spise, bygge, riste i dørene for å komme seg ut osv.

Etter hun hadde fått 4 stille dager i buret for seg selv begynnte vi å holde henne og ta henne ut. Var greit å bli koset og klappet, likte agurk biter og spaghetti, men løp over alt når vi skulle plukke henne opp. Når vi holdt henne var hun OK en liten stund før hun ble hun spinn vill og løp over alt.

Senest i går hadde vi henne litt i sofaen. Hun løp mellom meg og samboeren, skulle sjekke ut alt som var, snuse, grave og når alt var sett så var hun klar til å rømme igjen. Samt veldig aktiv i buret sitt.

I dag når vi kom hjem etter en hel dag ute satt hun veldig stille i andre etasje, vi plukket hun opp uten noe protest, og i hendene vår bare stod hun helt stille på to ben, snuten gikk knapt. Etter 5 minutter ble hun litt ivirigere, snuten gikk og hun begynte å utforske litt i ett forsiktig tempo.

Vi vet jo ikke hvor gammel hun er, så er litt redd hun roer ned så grådig fordi hun er gammel og syk? Eller kan det være hun har gått inn i en rolig periode nå som hun akkurat har kommet ut fra ett stressfull periode? Eller er hun bare blitt vandt med oss sånn over natten?

Eh, anonym da jeg syntes det er litt pinlig å være så bekymret for ett lite hamster sent en søndags kveld^^'

Anonymous poster hash: b1b36...5ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...