Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har holdt på i over et år, vi er ikke bare fgf's, men vi er ikke kjærester. Tror ikke han er klar for å ta skrittet dit, men han ønsker ikke at jeg skal gå. Vi er veldig involverte i hverandre, snakker fremtid men er altså ikke kjærester. Jeg vurderer å avslutte selv om magefølelsen sier at det er dypere mellom oss enn som så.

Ingen av oss dater andre, men jeg funderer på hva som er meningen med å være eksklusive hvis vi allikevel ikke skal bli kjærester en eller annen gang.

Redd for å 'søle bort' tid med en som aldri vil ha meg 100% og er samtidig redd for å forlate han som potensielt kan være THe One. Ja så er jeg livredd for å føle for mye for han, redd for å gå på en smell. Kom ut av et langvarig forhold for to år siden, veldig turbulent, jeg har et barn fra dette forholdet. Er 29.

Skjønner at dere ikke kan gi meg svarene jeg leter etter, men noen som har noen tanker, erfaringer...jeg blir ikke brukt, det er ikke kun sex, det er følelser fra begge parter...men kanskje ikke nok følelser fra hans side? Jeg vet ikke. Hvorfor vil han ikke la meg gå hvis han ikke føler nok for meg?

(Igjen nei, han vil ikke kun ha sexen, det vet jeg)

Anonymous poster hash: 3bc35...765

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått. Han virker ikke interessert nok. Finn deg heller en annen som klør etter å gjøre deg til sin kjæreste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...