AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Hei, Jeg er veldig fortvilet. Jeg har vært sammen med en gutt i nesten 2 år. Tidligere i høst gjorde han det slutt med meg helt uten grunn. Etter det har han angret seg 2 ganger, og jeg tok han tilbake. Dette har skjedd enda en gang, og denne gangen har han ikke endret mening på 2 uker (ny rekord!). Denne gangen virket det som han mente det, han sa han hadde såret meg nok, og vil nå bevise for meg at det var meg han ville ha. Problemet er bare at han i starten av denne siste gangen viste meg mye oppmerksomhet siden jeg sa jeg var usikker. Jeg ville ikke være like dum som de andre gangene da jeg tok han tilbake med en gang. Men jeg vil være med han, og når han fikk vite dette sluttet han å gi mæ samme type oppmerksomhet. Han ringte meg i går og ville prate, jeg hadde hatt en litt tøff dag- og ville ha litt trøst. Jeg sa jeg var lei meg- og synes det var så vanskelig dette med forholdet. Jeg klarte ikke stole på han, og sa jeg ville, men fikk ikke til. Det hele endte med at han ble sur, og sa han ikke ville prate mer med meg. Han la på og sa han skulle ringe meg i dag. Han har ikke ringt eller svart på noen meldinger i dag. Hva skal jeg gjøre? Hvorfor oppfører han seg slik? Anonymous poster hash: 7aa7a...608
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Hei, Jeg er veldig fortvilet. Jeg har vært sammen med en gutt i nesten 2 år. Tidligere i høst gjorde han det slutt med meg helt uten grunn. Etter det har han angret seg 2 ganger, og jeg tok han tilbake. Dette har skjedd enda en gang, og denne gangen har han ikke endret mening på 2 uker (ny rekord!). Denne gangen virket det som han mente det, han sa han hadde såret meg nok, og vil nå bevise for meg at det var meg han ville ha. Problemet er bare at han i starten av denne siste gangen viste meg mye oppmerksomhet siden jeg sa jeg var usikker. Jeg ville ikke være like dum som de andre gangene da jeg tok han tilbake med en gang. Men jeg vil være med han, og når han fikk vite dette sluttet han å gi mæ samme type oppmerksomhet. Han ringte meg i går og ville prate, jeg hadde hatt en litt tøff dag- og ville ha litt trøst. Jeg sa jeg var lei meg- og synes det var så vanskelig dette med forholdet. Jeg klarte ikke stole på han, og sa jeg ville, men fikk ikke til. Det hele endte med at han ble sur, og sa han ikke ville prate mer med meg. Han la på og sa han skulle ringe meg i dag. Han har ikke ringt eller svart på noen meldinger i dag. Hva skal jeg gjøre? Hvorfor oppfører han seg slik? Anonymous poster hash: 7aa7a...608 Tror du bare burde droppe han, så frekk og respektløs han er så håoer jeg at han ikke får seg noen! Du har tatt han tilbake 2 ganger, å være i et forhold er ikke en lek... man skal ikke tulle med det, og det at han ikke har noen grunn det er bare tåpelig... Anonymous poster hash: 95149...0db
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Tror du bare burde droppe han, så frekk og respektløs han er så håoer jeg at han ikke får seg noen! Du har tatt han tilbake 2 ganger, å være i et forhold er ikke en lek... man skal ikke tulle med det, og det at han ikke har noen grunn det er bare tåpelig... Anonymous poster hash: 95149...0db Den eneste grunnen han hadde var at han mente vi ikke passet sammen lengre.. den egentlig årsaken var vel at han hadde begynt å snakke med andre jenter fordi han følte han ikke fikk nok oppmerksomhet av meg. Og denne gangen er faktisk tredje gangen jeg tar han tilbake. Han sier han burde pratet med meg istedet for å slå opp første gangen, slik at jeg visste hvordan han følte det. Siden han sier slik tenker jeg jo at han vil være med meg denne gangen. men ja.. hele greia er bare helt håpløs! Anonymous poster hash: 7aa7a...608
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Jeg håper noen flere kan ta seg tid til å svare meg.. Jeg er veldig fortvilt! Jeg har bare lyst å grave meg ned, men vet det ikke hjelper noen. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler jeg ikke får puste. Er det noen som har råd? Hvordan kommer jeg meg gjennom dette om han ikke ringer i det hele tatt? Anonymous poster hash: 7aa7a...608
Bernardette Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 men ja.. hele greia er bare helt håpløs! Korrekt. Du avgjør derimot selv om du vil gi noe som er HÅPLØST flere sjanser. Han driter i deg uansett. Hvorfor i all verden skal DU også drite i deg selv? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå