AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Ikke nevn noe navn. Vil bare si jeg er kjempepositiv til en fin dames valg. Ingen løping før etter jul, og vurderer bare litt styrketrening, men ser det an. Jobben nå er nok fullamming, og det er som en trening i seg selv. Synes det er bra at hun faktisk ikke prioriterer trening nå, men kun fokus på babyen. Hadde ikke orket stå opp halv 7 da, men måtte nok ha tid til dusj og make up. Noen andre som er positiv overasket? Ikke post negativ, da blir den sikkert stengt. Anonymous poster hash: 1f425...203
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Syns hun virker som en flott mor, og jeg tror hun kommer til å prioritere og gjøre rette valg for sin datter i mange, mange år fremover. Jeg syns hun er en dame med gode verdier, om kanskje litt kroppsfiksert, men alle har sine ting de er opptatt av. Anonymous poster hash: 98b1c...ef9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Ja vi får håpe trenings og matregime ikke smitter over på datteren, men godt mulig det kan gjøre det. Anonymous poster hash: 1f425...203
lalaz Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Ikke nevn noe navn. ... Forbudet er opphevet, det er lov å nevne f-ordet 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 FuckAnonymous poster hash: 9a39d...2ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå