Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en aldeles nydelig gutt for om lag 1 år siden.

Vi passer sammen bra. Alt klikker godt sexen er fantastisk. Økonomien bra.

Utrnom det er han veldig usikker på seg selv og jeg kjenner det smitter over på meg. Han har tidligere slitt med en del rusproblemer som jeg tro har fortært en del av psyken. Vært til behandling hos psykolog for dette og er den dag i dag mer eller mindre friskmeldt.

A en eller annen grunn føler jeg meg nå usikker på om jeg ønsker å tilbringe mere tid i dette forholdet. Våknet plutselig opp i dag og tenker hva driver jeg egentlig med? Er jeg virkelig forelsket. Er dette rette typen for meg... hvorfor sier han ingenting og unngår å snakke om problemer. Hvorfor meg?

Snurr tilbake for en uke siden.

Da var det en gutt som gav meg en skikkelig slem kommentar på byen og typen min gjorde eller sa ingenting. Han lot bare som det ikke skjedde og jeg kjenner at det virkelig var siste dråpen. Jeg ble irritert og vi kranglet om det etterpå men han later som det ikke skjedde.

Og jeg kjenner jeg ikke kan la det gli.

Hva feiler det han. Bryr han seg ikke eller er han bare feig?

Anonymous poster hash: 54a74...eb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han.

Anonymous poster hash: 69377...07c
Skrevet

Du må nesten snakke med ham om dette. Ev. at dere går sammen til en psykolog slik at han kanskje får åpnet seg litt mer. Men generelt sett er det desverre vanskelig å forandre voksne folk. Husk også at man ikke går rundt og er superforelsket non-stop hele tiden i et langvarig forhold.

Anonymous poster hash: fab9f...c3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...