AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg ser flere bruke dette ordet, og jeg er nysingel og blank på slike ting. Hva menes med dette ordet? Anonymous poster hash: f5980...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flashthis Skrevet 8. desember 2013 #2 Del Skrevet 8. desember 2013 La oss si at du har vært sammen med eksen i 2år, det betyr at hvis du ligg med han igjen innen 1år etter bruddet, så starte du over igjen. wow du ble reboundet. Da må du gå 1år til før du klare å komme over eksen. Har dere vært sammen i 1år så er det 6mnd minus, pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Del Skrevet 8. desember 2013 Merkelig system Anonymous poster hash: f5980...fcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Del Skrevet 8. desember 2013 Trodde det kunne brukes om å ha sex med en fremmed etter bruddet også jeg..for å lindre litt smerte.Anonymous poster hash: a9e06...cce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 8. desember 2013 #5 Del Skrevet 8. desember 2013 Going from one relationship to the next right away to avoid the pain of a breakup. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=rebound 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 8. desember 2013 #6 Del Skrevet 8. desember 2013 Rebound er for meg når noen begynner sammen med en ny rett etter et brudd for å trøste seg med han pga de ikke er over eksen enda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #7 Del Skrevet 9. desember 2013 trenger ikke være for å lindre smerte. jeg har rebound men er helt over eksen. var jeg som valgte å gå også. fant meg en pulevenn men ikke for å døyve no smerte Anonymous poster hash: a86b9...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 9. desember 2013 #8 Del Skrevet 9. desember 2013 trenger ikke være for å lindre smerte. jeg har rebound men er helt over eksen. var jeg som valgte å gå også. fant meg en pulevenn men ikke for å døyve no smerte Anonymous poster hash: a86b9...39e Da er det ikke en rebound du har ;( Rebound ligger i ordet, og brukes for å dekke behovet for en kjæreste når du egentlig ikke er over den forrige, eller ikke har funnet deg selv enda og ikke vet hva du vil. Det er å innlede et romantisk forhold, uten å være klar for det. Og du lurer deg selv ved å tro det er en quick fix, men det er det ikke. Er du HELT over kjæresten din er du klar til å takle det som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #9 Del Skrevet 9. desember 2013 trenger ikke være for å lindre smerte. jeg har rebound men er helt over eksen. var jeg som valgte å gå også. fant meg en pulevenn men ikke for å døyve no smerte Anonymous poster hash: a86b9...39e Da har du en pulevenn, ikke en rebound. Anonymous poster hash: 27a41...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #10 Del Skrevet 12. desember 2013 La oss si at du har vært sammen med eksen i 2år, det betyr at hvis du ligg med han igjen innen 1år etter bruddet, så starte du over igjen. wow du ble reboundet. Da må du gå 1år til før du klare å komme over eksen. Har dere vært sammen i 1år så er det 6mnd minus, pluss. Til trådstarter: Dette er et tullesvar, så ikke tro på det som står her. Anonymous poster hash: e0161...04d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå