Gå til innhold

Jepp,da er diagnosen konstantert.

Thea

Anbefalte innlegg

Thea icon_rolleyes.gif er ikke kun veldig utsatt for alskens sykdommer og plager,hun er rett og slett ei skikkelig klumse icon_smile.gif

Det fatale skjedde mandag kveld,etter vofsenes mating.På vei ut av hundegården tråkket jeg den nette lille foten min fint i et hull som ene bikkja hadde jobba så hardt med.Det ente med et supert svalestup som endte rett oppå synderen,altså bikkja icon_smile.gif

Fikk jo litt vondt da,og hadde vel også store problemer med å gå.Men tøff som jeg er icon_redface.gif skulle jeg la det gå noen dager og se det an før jeg dro til legen,han ser meg så ofte ellers atte icon_smile.gif

Tirsdag kveld ble foten stoooooor,blå,fikk en merkelig vinkling og ble rett og slett så nummen at jeg kunne bitt av meg stortåa smertefritt.Ble sporenstrex sendt på sykehus,tatt røngten av og kom til ortoped.

Det første han sa var..........det er ikke noe brudd her.Jeeeyyiii icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Men det ene leddbåndet ditt er så godt som av icon_cry.gif

Så han brøyt foten min på plass igjen og satte på en straaaam støttebandasje icon_evil.gif

Ga meg et par krykker og sa hopp i vei.

Så her har dere meg igjen.Stiv og støl fra topp til tå med vannblemmer på hendene hoppende rundt om kring.

Som om ikke det var nok ble det også tordenvær i går kveld.I min fortvilelse over at både tv og telefon kontakter stod i gikk ting litt for fort.Jeg snubla i stuebordet,datt på foten for så å deise elegant videre ned på gulvet.

Så mens jeg lå å kava på gulvet sa det "POFF" i gangen og der forsvant både telefon og ISDN boksen.

Mitt panikk fall resulterte også i et stoooort blått merke på venstre lår og en forstuet tommel.

Om noen føler for å komme å blåse litt på meg så er det helt greit.

Dere finner meg på sofaen icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

*blåse masse på Thea*

Stakkars jente icon_smile.gif

Du må slutte å skade deg selv icon_wink.gif

Masse kveldsklemmer fra tv-slave-12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER ikke snilt å le når andre har det vondt! Jeg mente heller ikke å være slem, men måten du skriver på, Thea, er bare helt enorm!! Jeg kunne ikke annet enn å le bitte litte ørlite grann... Og ber om unnskyldning med den største blåsingen du noen gang har kjent!! Nesten som du må holde deg fast i sofaen!

Bedre nå?? Ikke... Nei, da får jeg gi deg en kopp kakao med krem da..... og alle ukebladene du vil ha.... Bedre nå?? Jeg håper inderlig det!!

Du virker som ei skikkelig go' jente du, Thea!!

Kjempe stor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt åkeiii det Cassandra,har ledd en del av hele episoden jeg også.Det er jo temmelig tragikomisk? :lol::lol:

Jeg tror det skal gå bra i dag,kun ligge på sofaen og lese ukeblader og drikke kakao.Skal godt gjøre å skade seg da.

Men kjenner jeg meg selv riktig skal ikke det værra noe probb. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Thea, hjelper det å høre på all den fine musikken jeg sende deg kanskje 8)

Jeg hører på The Ring Goes South nå, liker det stykket best. Åh, snufs, er så lettrørt når det gjelder sånn mektig musikk! Sendte det til mamma også igår og hun elsket det.

Ellers så må du kose deg hjemme og legge varmeflaske på magen og spise litt sjokolade, det hjelper alltid.

Samt noen gode TV-timer 8)

Vi znakkez :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager jeg altså, dette er første gang jeg har sittet og ledd høyt av noe her inne før!

Du er bare så utrolig Thea!

:lol:

(slenger over litt godis til deg borte på sofaen da, og hiver bikkja på gangen :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...