AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Kjæresten min var ute i helgen, og vi pleier alltid gi beskjed om vi skal ut å drikke og gi en lyd i løpet av kvelden. Ikke at jeg er kontroll freak, men vi har alltid bare hatt det sånn. Men i går gav han ikke beskjed, han svarte heller ikke på meldingene mine eller noe. ringte han idag tidlig da jeg fortsatt ikke hadde fått svar på meldingene jeg sendte tidlig på kvelden i går om hva han gjorde på og om vi skulle finne på noe. Da sa han at han hadde bare glemt meg og at jeg ikke trengte å være bekymret, unnskyld og at han visste det var dårlig gjort men at det bare skjedde. Vil stole på han men syns det var rart. Anonymous poster hash: 61277...3ca
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Vi har vært sammen i rundt et år. Jeg er ikke redd for at han skal ha vært utro eller noe, jeg tror Aldri han kunne gjort det mot meg, men han pleier alltid å si at han skal ut, melde litt innimellom om at han lever og sånn. Han hadde sett meldingene, bare latt være å svare.. Litt bekymret for at han skal miste følelsene for meg eller noe, han tar meg litt for gitt føler jeg. Men han sa jeg ikke hadde noe å være redd for, at han bare glemte meg. Litt skuffende. Anonymous poster hash: 61277...3ca
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Vi har vært sammen i rundt et år. Jeg er ikke redd for at han skal ha vært utro eller noe, jeg tror Aldri han kunne gjort det mot meg, men han pleier alltid å si at han skal ut, melde litt innimellom om at han lever og sånn. Han hadde sett meldingene, bare latt være å svare.. Litt bekymret for at han skal miste følelsene for meg eller noe, han tar meg litt for gitt føler jeg. Men han sa jeg ikke hadde noe å være redd for, at han bare glemte meg. Litt skuffende.Anonymous poster hash: 61277...3ca Forelskelsen har lagt seg og hverdagen har kommet, trenger ikke bety at han tar deg for gitt. Det er ikke noe å bli skuffa for, dette er bare et nytt kapittel i et forhold som utvikler seg. Det blir mindre av noe godt, og mer av annet godt:) Tror ikke han la noe i det at han ikke svarte, han var vel opptatt og glemte det like fort som han oppdaget meldingen? Hvis det hjelper, så gjør kjæresten min det samme innimellom. Og vi bor sammen, så her er det enda mer naturlig å si fra hva man gjør, FØR man kommer hjem kl.06 om morgenen. Plager ikke meg, jeg vet at han kan ta vare på seg selv. Anonymous poster hash: 847bd...326 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Vi holdt på et år før vi ble sammen, så selvfølgelig har den skikkelige forelskelsen lagt seg for lenge siden, men vi er jo fortsatt sammen og har det ellers veldig fint. Bare bekymret meg fordi det har aldri skjedd før, at han har "glemt meg" og latt være å svare meg på den måten. Men får satse på at det bare var vanlig vimse-guttefakter Anonymous poster hash: 61277...3ca
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Vi holdt på et år før vi ble sammen, så selvfølgelig har den skikkelige forelskelsen lagt seg for lenge siden, men vi er jo fortsatt sammen og har det ellers veldig fint. Bare bekymret meg fordi det har aldri skjedd før, at han har "glemt meg" og latt være å svare meg på den måten. Men får satse på at det bare var vanlig vimse-guttefakter Anonymous poster hash: 61277...3ca Hehe, var i konklusjonsmodus, tenkte det kunne være reellt siden du skrev at det "alltid" hadde vært annerledes Men din konklusjon var bedre! Anonymous poster hash: 847bd...326
Gjest Heartbeat Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Hmm, man glemmer da ikke kjæresten sånn på den måten! Spesielt om det ikke er vanlig ellers.. Forstår deg godt, Ts, at du blir bekymret.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Vi holdt på et år før vi ble sammen, så selvfølgelig har den skikkelige forelskelsen lagt seg for lenge siden, men vi er jo fortsatt sammen og har det ellers veldig fint. Bare bekymret meg fordi det har aldri skjedd før, at han har "glemt meg" og latt være å svare meg på den måten. Men får satse på at det bare var vanlig vimse-guttefakter Anonymous poster hash: 61277...3ca Forelskelsen har lagt seg etter to år? Det synes jeg var litt rask...! Men tror ikke du skal ha noe å bekymre deg for. Når sambo er ute på byen, er det noen ganger jeg hører noe fra ham, og andre ganger ikke. Og vi har vært sammen i 6,5 år. Det tyder nok bare på at kjæresten din koste seg ute med kompisene og tiden fløy fra han Anonymous poster hash: 02b1b...508
Gjest Daenerys Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Tråden er ryddet for utestengt bruker. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå