AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Hva er du og hva vil du være? Jeg får alltid høre at jeg er søt selv om jeg er en kvinne på 1.80. Jeg vil være sexy Anonymous poster hash: 7844a...507
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Hva er du og hva vil du være? Jeg får alltid høre at jeg er søt selv om jeg er en kvinne på 1.80. Jeg vil være sexy Anonymous poster hash: 7844a...507 Snoket i FB til kjæresten, han kalte sine ekser for vakre og meg søt..det stakk mye! Såpass mye at jeg hele tiden, sammen med uttalelser han hadde, har følt meg underlegen. Det stod også i den mld mellom han og en kompis, at han alltid hadde trengt noe vakkert for å forelske seg.. Og ja, han er en eks nå..Anonymous poster hash: 7c75f...6f5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Det er det jeg tenker også. At søt er på lavere nivå enn vakker og sexy Anonymous poster hash: 7844a...507
Rosewood Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Jeg får også høre mye at jeg er søt Tar det som et kompliment jeg, tenker at jeg fremstår som snill og sjarmerende. Sexy vet jeg at jeg ikke er, da sexy er noe jeg forbinder med høy selvsikkerhet og det å være ordentlig trygg på seg selv og sin seksualitet. Og der er jeg ikke helt 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Jeg har egentlig alltid fått høre at jeg både er vakker, søt og sexy. Søt er kanskje mest personligheten og at jeg virker så liten. Er litt over 1.70, så er egentlig ikke så liten, men er ganske smalt bygget, og i tillegg litt sjenert så kanskje det er derfor. Vet egentlig ikke. Får alltid høre at jeg er veldig pen og vakker, og at jeg er så heldig som ser så nydelig ut selv uten sminke, selv om jeg ikke alltid ser det selv akkurat.. Sexy er det vel mest kjæresten som kaller meg i tillegg til det andre, men også fremmede folk, noe som i grunn er litt ubehagelig. Velger å trykke ab på denne jeg ble litt kleint innlegg.. Anonymous poster hash: e4f4f...104 3
Kyary Pamyu-Pamyu Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Du kan velge å ta komplementet til deg og være fornøyd. Det blir enklest sånn. Ikke så mye man kan gjøre med uansett. Eller, vel: "Du er søt!" "Nei! Jeg er sexy!" "Jøye meg..." 5
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Jeg blir alltid kalt sexy, aldri søt (eller jo, men ikke ofte). Er egentlig litt lei av å bli kalt sexy. Det får meg til å føle som menn bare tenker sex når de ser meg. Ble kalt flott i går da..
Marie90 Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 (endret) De fleste kvinner vil vel ha muligheten til å være alle tre, avhengig av setting? Jeg har fått høre "søt" endel ganger, mer "vakker" når jeg har kledd meg elegant og "sexy" i ettersittende kjole og mer sensuell sminke. Kommer vel an på øyet som ser og en manns naturlige vokabular. En mann på gaten sa jeg var vakker da jeg gikk i treningstøy og uten sminke - da regner jeg med at det er et begrep han generelt bruker. Noen gutter sier 'søt' veldig ofte på samme måte som jenter kan si 'søt' når de tenker 'attraktiv' eller 'kjekk'. Hvis man går i en A-formet kjole med roser i kinnene er vel ikke 'sexy' det første en mann tenker... men de fleste KAN oppnå flere "looks" med rette holdningen og styling. Enhver mann jeg har datet har brukt alle tre ordene. "Sexy" er noe mer suggestivt enn "søt" hvilket kanskje er hvorfor noen kvinner hører det sjeldnere? Man skal jo ha flørtet litt og ha noe intimitet i kortene før man åpenbart sier til noen at de vekker sexlysten i deg. Endret 10. desember 2013 av Marie90 6
StellinaX Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 Som Marie90 sier, avhenger av setting, klær, sminke og øyet som ser. Men får oftere høre sexy enn søt. Tror ikke jeg er typisk søt.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #10 Skrevet 8. desember 2013 Tenker ikke at noen av disse orden er "bedre" enn de andre, eller har høyere status, det er bare ulike måter å være attraktive på Og man finner jo ulike ting attraktivt! Pluss at jeg tror det går mer på selve ansiktet enn kroppen. Søte ansikter er ofte rundere i kinnene og mer barne-aktige, derav er de søte, for eksempel. Anonymous poster hash: 1e570...fdb 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #11 Skrevet 8. desember 2013 Hva er du og hva vil du være? Jeg får alltid høre at jeg er søt selv om jeg er en kvinne på 1.80. Jeg vil være sexy Anonymous poster hash: 7844a...507 Jeg personlig liker søte jenter mer enn Vakker eller sexy Anonymous poster hash: f76d9...8ea
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #12 Skrevet 8. desember 2013 Jeg hører ofte at jeg er "søt", men det er vel fordi jeg er veldig ansiktspen, altså, har et søtt ansikt. Sexy er bare noe mine tidligere kjærester og folk jeg har holdt på med, har sagt til meg. Jeg syns "søt" er et fint kompliment, jeg, da Anonymous poster hash: bbcc3...c67
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #13 Skrevet 8. desember 2013 Tror også det har noe med at det er lettere å kalle noen for søt enn vakker og sexy... Anonymous poster hash: ffb38...c42
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #14 Skrevet 8. desember 2013 Føler ikke det er opp til meg å bedømme det , men vet ikke om jeg er hverken eller . Men det jeg vet er at jeg er ærlig , og mener jo det er en viktig egenskapAnonymous poster hash: 75230...8d9
Gjest avocadoen Skrevet 8. desember 2013 #15 Skrevet 8. desember 2013 Får høre alle Men jeg trives best med å være søt.
Emelia Skrevet 8. desember 2013 #16 Skrevet 8. desember 2013 Når jeg var mindre fikk jeg høre at jeg var søt, nå får jeg høre at jeg er vakker. Vil tro når man begynner å bli voksen er det mye mer positivt og bli kalt vakker, ikke sexy.
Suss81 Skrevet 8. desember 2013 #17 Skrevet 8. desember 2013 Får høre alle med jevne mellomrom...Selv er jeg mest tilfreds med å bli kalt søt Når noen kaller meg heit, vakker eller sexy får det meg egentlig til å få en vondt smak i munnen. Det er egentlig litt slitsomt å bli kommentert i tide og utide....
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #18 Skrevet 8. desember 2013 Jeg blir alltid kalt sexy, aldri søt (eller jo, men ikke ofte). Er egentlig litt lei av å bli kalt sexy. Det får meg til å føle som menn bare tenker sex når de ser meg. Ble kalt flott i går da.. så fint for deg. Anonymous poster hash: 6ed37...fda 1
Gjest Halvor Skrevet 9. desember 2013 #19 Skrevet 9. desember 2013 (endret) Liker best søt eg, er lite interessert i sexy, men vakker er jo positivt. Men det er jo for all del bedre med ei oppegående jente enn alt dette her. Endret 9. desember 2013 av Halvor 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #20 Skrevet 9. desember 2013 Mannen min kaller meg både søt, vakker og sexy avhengig av situasjon, det samme gjorde eksene mine. Synes det er litt ubehagelig hvis ukjente menn/menn man ikke kjenner så godt sier at man ser sexy ut. Sånn generelt så får jeg vel mest høre søt. Antar at det er fordi jeg er liten og veldig lav samtidig som jeg ser en del yngre ut enn jeg egentlig er. Anonymous poster hash: be859...66b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå