AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Vi gjorde det slutt, og han sier som alltid at han elsker meg og at jeg er alt som betyr noe for han. Ord. Men i handling? Han har forsøkt å møte meg 3 ganger på snart 2 måneder. Ellers kun noen smser og to oppringinger. Og som regel begynner smsene med hverdagslige ting, eller noe med familien som han vil jeg skal trøste han for. Han har ikke forsøkt å ta opp problemene vi har. Hvor ble det av det å kjempe for oss som han sa? Jeg er så skuffet. Anonymous poster hash: ed0c5...028
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor gidder du bruke energi på han? Det er jo slutt av en grunn, du kan velge å drite i han og gå videre. Anonymous poster hash: 69177...348
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor gidder du bruke energi på han? Det er jo slutt av en grunn, du kan velge å drite i han og gå videre.Anonymous poster hash: 69177...348 Lett å tenke og si, verre å gjøre. Jeg elsker han, men.. og hadde vel et håp.. Anonymous poster hash: ed0c5...028
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå