AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Er ei jente på 29 år, normalt pen. Har mange venner og familie som er glad i meg. Men jeg sliter med min selvtillit. Har ikke tru på at en mann vil ha meg. Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: 773c7...dc9
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Er ei jente på 29 år, normalt pen. Har mange venner og familie som er glad i meg. Men jeg sliter med min selvtillit. Har ikke tru på at en mann vil ha meg. Noen som har noen tips?Anonymous poster hash: 773c7...dc9 Jepp. Get over it!Anonymous poster hash: c92c1...8d0 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Jeg har lenge slitt med dårlig selvtillit jeg også, men det har begynt å bedre seg. Jeg har for det første begynt å DRITE i hva andre folk syns , mener og gjør. Jeg har sluttet å sammenligne meg selv med andre, og prøver å hele tiden være den beste versjonen av MEG SELV, ikke noen andre. Jeg er feks veldig høy, og har aldri likt det. Men så er det bare å deale med det, det er ikke noe annet å gjøre. Ellers hjelper det å trene, spise energirik mat, smile til seg selv i speilet og ha en smule selvironi. I begynnelsen føles det teit og rart og det føles ut som at du lyger til deg selv når du sier du er bra nok og pen nok osv, men etterhvert tror du på det og det blir mye bedre livet er for kort til å kaste det bort på å bekymre segAnonymous poster hash: d0b96...287
Gjest lnx Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Jepp. Get over it!Anonymous poster hash: c92c1...8d0 Dette er jo ikke et RÅD man kan bare omsette til praksis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå