Pusekatt Skrevet 11. mai 2004 #1 Skrevet 11. mai 2004 Noen som vil gi meg tips om solkrem? Fortrinnsvis til kroppen, gjerne med høy faktor (jeg blir lett solbrent :cry: ). Og gjerne noe som resten av familien (mann og barn) kan bruke også!
Gjest Cuddly Skrevet 12. mai 2004 #2 Skrevet 12. mai 2004 Coppertone er den beste jeg har prøvd hittil, ikke så fet, og den er uten parfyme (og det er det aller viktigste!).
Cinnamon Skrevet 12. mai 2004 #4 Skrevet 12. mai 2004 Piz Buin her også.... :-) Ellers er Nivea ganske ok også.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #8 Skrevet 2. juni 2004 Vichy med faktor 30 - den kan hele familien bruke og jeg tipper ingen blir brent da
Gjest Étoile Skrevet 2. juni 2004 #9 Skrevet 2. juni 2004 Lancaster. Selv den i faktor 30 trekker kjapt inn i huden og er ikke fet.
Gjest Lille Du Skrevet 2. juni 2004 #11 Skrevet 2. juni 2004 Bruker kun oriflame sin, både til meg og mann og barn. Den er god! Og best av alr...aftersun lotion der er lett selvbrunende... Det er lurt å ha på lur... Lille Du
Montmartre Skrevet 2. juni 2004 #12 Skrevet 2. juni 2004 jeg bruker ambre solaire solfaktor 60. men selv da blir jeg lyserosa etter bare få minutter i solen :cry:
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2004 #13 Skrevet 3. juni 2004 Jeg bruker Cliniderm sin solkrem, og er veldig fornøyd med den! Satt ute i hele pinsen, og smørte meg jevnlig inn med solfaktor 8 - og unngikk å bli solbrent! Det har jeg aldri opplevd før! Cliniderm fåes sikkert med høyere solfaktor også! K
Gjest Jamila Skrevet 3. juni 2004 #15 Skrevet 3. juni 2004 Bruker Piz Buin og Clarins sine solkremer, og fornøyd med begge. SPF 15 er minimum.
Gjest Virvel Skrevet 3. juni 2004 #16 Skrevet 3. juni 2004 De siste årene har det stort sett gått i Cliniderm. Synes de er helt greie, og lukter ganske godt. Solkrem fra Vichy har jeg ikke prøvd, men jeg er storfornøyd med alt annet jeg har vært borti derfra, så jeg kan tenke meg at solkremen også er fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå