Gå til innhold

Er dette normalt blant venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venn. Vi er veldig gode venner, prater om det meste sammen og når det er noe som plager meg kan jeg alltid snakke med han om det, og omvendt. Vi har kjent hverandre i 2 år nå, men det siste halvåret har vi blitt veldig godt kjent og møtes hver dag nesten.

Vi kan snakke i flere timer uten å kjede oss.. Men når vi da skal dra hver vår vei, og vi skal klemme, så presser han underlivet sitt til meg, mens han holder på rompa mi og bare ser intenst på meg, jeg får litt småpanikk og 'vrir meg unna' uten at jeg helt vet hvorfor. Det er sånn hver gang. Jeg lurer på hva som skjer om jeg ikke går, men jeg er litt sjenert så jeg må bare.

Spørsmål:

Er dette normalt blant venner, eller er det hans måte å vise at han er interessert?.. Jeg vet ikke om han gjør det med vilje en gang.. Han snakker også om at jeg ser bra ut, at jeg har perfekt kropp, er smart osv, men kanskje han bare sier det fordi han ser på meg som en venn han kan si sånt til, uten at jeg blir irritert? Hvis han hadde vært interessert i ett ligg så hadde han kanskje gjort noe annet enn å stirre på meg..? Måtte bare dele det med noen, er det flere som har det sånn?

Jeg er veldig betatt av han, og folk rundt oss 'mobber' oss for at vi er så mye sammen.

Anonymous poster hash: d4896...b14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks, det der er ikke normalt blandt venner overhodet.

• Liker 3
Skrevet

Han er åpenbart interessert i noe mer. :)

• Liker 6
Skrevet

Han vil noe mer enn bare vennskap.

Skrevet

Han er ikke en venn, han er interessert i deg. Sex.

Anonymous poster hash: 701ba...e08
Skrevet

Nei, dette er ikke normalt blant venner! Høres ut som han vil ha sex og prøver hinte til det. Hvis du ikke vil burde du gi klar beskjed.

Anonymous poster hash: 6a494...323

Skrevet

Hvor gamle er dere forresten?

Skrevet

25 og 35.. Begge har barn fra før også.

Skrevet

Han er gira på deg.

Anonymous poster hash: abdf8...985
Skrevet

25 og 35.. Begge har barn fra før også.

Han vil ha sex, men holder tilbake fordi du er ti år yngre. Han regner altså ikke med at du velger han, fordi du egentlig avviser han hver gang han prøver seg. Men fyren må jammen klare å finne en annen måte å vise sin interesse på enn en slik banal seksuell fremtoning. Enkelte kvinner ville tatt en slik oppførsel som et sexpress.

Skrevet

Han tar på rompa de mens han stirrer på deg? Og utenom det er alt kun vennskapelig? Høres sært ut.

Anonymous poster hash: 758f4...e5e
Skrevet

Men er du interessert i han da, ts?

Virker jo som han er det, men er jo ikke godt å vite om han er interessert i noe mer eller kun sex. Men synes det er litt merkelig hvis han bare oppfører seg slik når dere sier hade, kanskje han synes det er vanskelig å si at han er interessert?

Skrevet

Tror ikke han synes at alderen er noe hinder. Han jeg har barn med er på samme alder som han, så han vet værtfall at JEG ikke synes alderen er noe hinder.

Vi flørter jo mye, men det har jo aldri blitt noe mer så derfor har jeg tenkt at han ikke er interessert.. Vi prater jo om det meste sammen og jeg har tidligere sakt at jeg ikke er interessert i noe forhold (sånn generelt- aldri sakt noe om han). Kanskje det er derfor han er litt merkelig av og til..? Så er det veldig dumt om jeg nå bare skulle sagt ut av det blå at jeg er interessert i et forhold..

TS

Skrevet

Han tar det han får fra deg..akkurat nå er det som du beskriver det nærmeste han kommer et kjæresteforhold til deg... så lenge du aksepterer det så håper og tror han at dere kommer til å bli skikkelige kjærester.

Anonymous poster hash: 80a2a...208
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for utestengt bruker.

Daenerys, mod.

Skrevet

Så du tar ikke engang hintet når han gnukker underlivet sitt mot seg? Han er åpenbart interessert. Kyss han og se hva som skjer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...