Gå til innhold

Sytetråd for patetiske jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi ha en sytetråd for oss patetiske jenter som venter på melding, eller overtolker svar, overtolker manglende svar, eller håper for mye, er for teite, for needy, for desperate OSV?

Jeg er bare litt der i dag :P

Anonymous poster hash: b9bcc...2e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde håpa å finne noen i samme båt..haha

Skrevet

Skal aldri dra på byen med min peneste venninne, har virkelig aldri følt meg så mindreverdig som jeg gjorde i natt. Og jeg er ikke stygg heller, er bare hun som er så faens vakker.

Anonymous poster hash: b8250...d2f
Skrevet

Jeg er med her!

Herregud, hvor mange ganger har jeg ikke bestemt meg for å ikke sende snap eller melding? Åh, drittfyr. Hvorfor må han være så pokkers perfekt?

Anonymous poster hash: 2b20f...c44

Skrevet

Jeg er med her!

Herregud, hvor mange ganger har jeg ikke bestemt meg for å ikke sende snap eller melding? Åh, drittfyr. Hvorfor må han være så pokkers perfekt?

Hei

Jeg har det også sånn. Han er pen, smart, flink og perfekt på alle måter. Jeg er ei grå mus, kjedelig, gørr liv, trist jobb...Han bare kutta meg ut...Faen, det har aldri sugd på mye å være "plain jane" som i 2013.

Drittår.

Anonymous poster hash: 37106...ed5

Skrevet

Han svarer meg ikke! I stedet for å finne på noe med fornuft i henger jeg på KG i stedet, og venter på den fjotten av en mann, som jeg ikke er sikkert på vil ha en gang skal svare meg. Jeg er patetisk! Kjempepatetisk!

Anonymous poster hash: f5766...4de
Skrevet

Akkurat i samme situasjon. En forferdelig fase å være i! Vil bare at alt skal ordne seg nå.

Anonymous poster hash: 0ec48...878

Skrevet

Åh, dette er tråden for meg. Får ikke sett han jeg har et veldig godt øye til på noen uker, og vi sender derfor meldinger på Facebook for å holde kontakten. Vanligvis er jeg roligheten selv, men nå har jeg tydeligvis blitt et emosjonelt vrak som overtolker alt. Jeg føler meg så patetisk og dum at jeg tror jeg kan grine. Dessuten er jeg på Facebook hele tiden i de tidene jeg venter at han har mulighet til å prate, og han ser derfor at jeg leser meldingene han sender toppen tre minutter etter de er sendt, HVER GANG. Det står jo klokkeslett for når jeg leser dem, for svingende. En gang tok jeg grep for å virke mindre despo, og smurte meg ei brødskive fra den tiden jeg fikk meldingen til jeg leste den. Planen var å spise nevnte brødskive før jeg leste den, i et desperat forsøk på å fake et liv utenom han, men jeg kom en bit inn i skiva før jeg MÅTTE lese den. Haha, så dum jeg virker. :( Det er også alltid han som avslutter samtalene våre.

Jeg klarer ikke å holde meg kul og avmålt, jeg klarer ikke å holde tilbake komplimenter, jeg er sikker på at jeg virker som en slags needy liten, dum jente. Rasjonelt og logisk sett vet jeg at overanalyseringen min kun stemmer i mitt eget forkvaklede hode, så jeg sier selvfølgelig ikke noe. Et minutt kan jeg føle at han liker meg, neste minutt føler jeg meg bare som en idiot.

Her er noen eksempler på overtolkningen min:

- Enstavelsesord som svar=Det jeg skriver er ikke interessant.

- Mangel på smilefjes over en lang periode: Han prøver å fortelle meg at han ikke liker meg så godt som jeg tror.

- Han kan ikke prate=Han vil ikke prate, og liker meg ikke så godt lenger.

- En dag uten kontakt= Jeg er glemt, uinteressant, og vil aldri høre fra han igjen.

:bond:Jeg burde beskyttes mot meg selv.

Anonymous poster hash: a133a...94a
  • Liker 5
Gjest shockgirl
Skrevet (endret)

Melder meg inn her. Jeg går rundt og venter på sms fra hun jeg dater. Jeg skvetter til hver gang mobilen vibrerer, og er like skuffa hver gang det ikke er henne.

Og jeg vet ikke om hun liker meg, selv om det er så mange ting som sier at hun gjør det og selv om hun har skrevet det i en sms (men det var sikkert bare fordi jeg skrev det til henne først). :P

Jeg savner henne hele tiden. Tenker på henne hele tiden.

Men er for feig til å sende henne en sms og si det til henne...

Jeg er tragisk.

Endret av shockgirl
Skrevet

Han gikk tilbake til eksen akkurat som han sa at aldri kom til å skje. Fikk beskjed på sms. Er så helvetes sint og lei meg at jeg ikke klarer å fungere.

Anonymous poster hash: 917e5...cce
Skrevet

Skal aldri dra på byen med min peneste venninne, har virkelig aldri følt meg så mindreverdig som jeg gjorde i natt. Og jeg er ikke stygg heller, er bare hun som er så faens vakker.

Anonymous poster hash: b8250...d2f

Hvor hen?

• Liker 1
Skrevet

Dette har ikke noe med denne tråden å gjøre men...

tenker dere noen ganger igjennom at det er noen som sitter å skriver innlegg og legger ut, og sitter og venter på svar? Syntes det er litt fasinerende av en grunn ;) Jeg overanalyserer alt som skjer, heheh. Jeg tror alltid at jeg sitter alene i denne verden foran en pc skjerm, men det er faktisk mange andre som gjøre det samme :)

Skrevet

Haha her passer jeg perfekt inn. I går var han på fylla, og jeg fikk nattasnap med hjerte. Så idag tok jeg en råsjangs og senda "nattinatt <3"

Patetisk!!!!!

• Liker 2
Skrevet

Haha her passer jeg perfekt inn. I går var han på fylla, og jeg fikk nattasnap med hjerte. Så idag tok jeg en råsjangs og senda "nattinatt <3"

Patetisk!!!!!

Og fikk du tilsvarende tilbake?

Fylla er skumle greier. Vet du hvor full han var?

Skrevet

Og fikk du tilsvarende tilbake?

Fylla er skumle greier. Vet du hvor full han var?

Han hakke åpna, så jeg regner med han sover! Spent på om jeg får svar i morgen. Han kunne ikke vært så drita, siden han var på skutertur i morrest klokka ti!

Men ja, jeg forventer ikke akkurat noe svar ;-)

Skrevet

Nei, pokker! Der har han åpna og null svar! Jaja jeg hadde i det minste rett!

Skrevet

Nei, pokker! Der har han åpna og null svar! Jaja jeg hadde i det minste rett!

Drittfolk altså. Jeg føler med deg, og ALLE dere andre. Vi kommer oss gjennom det en dag ;)

Og til dere AB'er som ikke kan la være å komme med usakelige kommentarer, gi nå F. Bare fordi dere ikke er i samme situasjon, betyr ikke at dere kan rakke ned på alle andre. Bare sett dere på hendene eller noe..

Skrevet

Haha uff, jeg føler meg skikkelig patetisk for tiden. Holdt på med en fyr i flere måneder for et halvt år siden og det gikk veldig opp og ned. I begynnelsen så var han veldig på, mens jeg var skeptisk. Syntes han virket useriøs, men han skjerpet seg veldig og akkurat da jeg hadde lagt ned guarden og begynt å stole på han, så ditchet han meg.

Og det er jo greit nok, jeg tåler jo en avvisning eller to, men jeg synes det er så vanskelig å glemme han. Hver gang jeg liksom bestemmer meg for å glemme han, så skjer det noe - at han tar litt kontakt også videre. Vi har ikke møttes siden vi gikk hver for oss, og jeg prøver å ikke svare han mer enn hva som er høflig når han sender melding. Jeg tipper egentlig at han bare prøver å holde meg litt på vent i tilfelle han skulle "trenge" meg igjen, men jeg gidder ikke å ikke svare heller, for vi har felles venner og jeg har litt høy terskel for å innrømme følelser. Er kjemperedd for at han skal vite at jeg er litt bitter.

Skal heldigvis reise bort i omtrent en måned nå, tror jeg trenger det. Vil bli kvitt negative tankemønstre fremfor å låse meg fast i dem, men det er ikke så lett. Bruker mye energi på å prøve å være positiv, men blir sliten av det også. Change of scenary blir bra!

Anonymous poster hash: 9740c...43b
Skrevet

Det er iallefall godt å se at vi er flere ;)

Skrevet

for en gangs skyld er ikke jeg patetisk. :hihi:

Anonymous poster hash: 41bbd...38e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...