AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Hei! Jeg er ei jente på 17 år som har et godt øye til en i klassen over. Vi har flørtet litt, men sees sjeldent både på grunn av at vi holder til i helt forskjellige gjenger og deler av skolebygningen. Jeg er usikker på hvordan jeg skal klare å ta steget videre nå. Har vurdert facebook, men er redd for at samtalen skal "dø ut". Kjenner han ikke noe særlig, og føler kanskje det blir litt rart dersom jeg starter samtalen der. Jeg trenger derfor ideer og inspirasjon, og lurer på hvordan du og kjæresten din, ble kjærester?! Gleder meg til å lese! :-) Anonymous poster hash: bc155...e57
Tibbie Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 (endret) Prøv å kom litt inn i hans krets. Bli venn med noen han vanker med (enten i hans vennegjeng, klassekamerat, kollega eller slektning). Da kan det hende dere oftere støter på hverandre, og kanskje vedkommende snakker om deg til han. Prøv også å finn ut hvor han henger. Er han for eksempel på ungdomshuset hver fredag for å spille bordtennis? Har han ekstrajobb på bowlinga? Ellers kan du være nymoderne å ta Facebook til hjelp. På en torsag eller fredag kan du kanskje spørre om han skal ut i helga. Kanskje han inviterer deg med på en fest? Eller kanskje dere avtaler å møtes?Quote og svar fjernet pga utestengt bruker. Daenerys, mod. Endret 9. desember 2013 av Daenerys 6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 (endret) TS her. Takk for råd Tibbie, det kan jeg jo kanskje prøve på! Søsteren min går i klassen hans, og hun sier han har snakket om meg en del. Men jeg føler nesten det er gutten som skal ta det første steget? Han har på en måte gjort det, og har både kommentert (det har han ikke gjort med noen andre jenter, har sjekket, hehe) og likt profilbildet mitt... Jeg pleier å se på ham i kantina av og til, men han ser sjeldent tilbake. Og ja, angående det anonymbruker skrev, så er jeg nok mer enn moden nok. Problemet er bare hvordan jeg skal få kontakt, når vi ikke er i samme vennekrets eller liknende. Prøv å kom litt inn i hans krets. Bli venn med noen han vanker med (enten i hans vennegjeng, klassekamerat, kollega eller slektning). Da kan det hende dere oftere støter på hverandre, og kanskje vedkommende snakker om deg til han. Prøv også å finn ut hvor han henger. Er han for eksempel på ungdomshuset hver fredag for å spille bordtennis? Har han ekstrajobb på bowlinga? Ellers kan du være nymoderne å ta Facebook til hjelp. På en torsag eller fredag kan du kanskje spørre om han skal ut i helga. Kanskje han inviterer deg med på en fest? Eller kanskje dere avtaler å møtes? Quote og svar fjernet pga utestengt bruker. Daenerys, mod. Anonymous poster hash: bc155...e57 Endret 9. desember 2013 av Daenerys
Tibbie Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 TS her. Takk for råd Tibbie, det kan jeg jo kanskje prøve på! Søsteren min går i klassen hans, og hun sier han har snakket om meg en del. Men jeg føler nesten det er gutten som skal ta det første steget? Han har på en måte gjort det, og har både kommentert (det har han ikke gjort med noen andre jenter, har sjekket, hehe) og likt profilbildet mitt... Jeg pleier å se på ham i kantina av og til, men han ser sjeldent tilbake. Og ja, angående det anonymbruker skrev, så er jeg nok mer enn moden nok. Problemet er bare hvordan jeg skal få kontakt, når vi ikke er i samme vennekrets eller liknende. Anonymous poster hash: bc155...e57 Det er jo perfekt! :D Hehe, du er litt som meg. Jeg ønsker også at gutten tar initiativet. Men noen ganger må man hjelpe litt. Det høres ut som om han har et godt øye til deg, men at han kanskje er litt sjenert (?), da han ikke ser på deg i kantina. Skriv til han på Facebook! Bare skriv hei, og spør om vanlige ting. Som hvordan går det, hva gjør du osv... Du kan jo også spørre han om noe angående linjen han går på. Jeg syns det høres ut som om du har gode sjanser her Skriver du til han, vil han nok ikke avslå deg.
Jolene Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Du kan jo starte med å si hei til han på skolen? Da blir det ikke så "fremmed" lenger, og det kan være en god starter til en samtale senere
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Du kan jo starte med å si hei til han på skolen? Da blir det ikke så "fremmed" lenger, og det kan være en god starter til en samtale senere Ja, det er en god ide. Det har vi allerede gjort, og såå fremmende er vi ikke. Han smiler alltid veldig når vi går forbi hverandre, og virker glad for å se meg. Men skjønner han ikke han må gjøre seg litt tilgjengelig, og at ikke det går an for meg å snakke med han når han sitter med den store guttegjengen sin TS Anonymous poster hash: bc155...e57
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Jeg meldte meg inn på sukker.no i sommer, og etter en uke så hadde jeg tenkt å slette brukeren min der, for det var bare rare mennesker der inne. Men så var det en som sendte meg en melding som akkurat hadde fått bruker der, og det viste seg at vi kom til å bo på ca samme sted fra høsten av (pga mine studier) og så derfor spurte han om vi ikke skulle finne på noe en dag. Så en ukes tid etter så dro jeg dit og vi spiste lunsj, drakk kaffe og dro på bowling. Vi hadde en helt fantastisk fin date, og derfor dro vi selvsagt på date nummer 2 også, men jeg husker ikke hva vi gjorde på denne daten. På 3. date så hadde jeg flytta inn samme dag der jeg skulle bo, så han hjalp meg med å sette opp tv'n og så så vi en film. På slutten av filmen så kysset han meg, og det ble ganske sent så jeg spurte om han ikke ville sove over, og det gjorde han. Vi hadde egentlig ikke planlagt å ha sex, men ingen kunne holde fingrene av hverandre, så ja Og sånn skjedde det egentlig. Jeg kan egentlig ikke si når vi ble kjærester, for det vet jeg ikke, men han sa han var glad i meg en uke eller to etter dette, og det var vel da det ble seriøst Anonymous poster hash: cc1b4...289 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 Åhh, så koselig! Blir glad av sånne historier Anonymous poster hash: bc155...e57
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 Åhh, så koselig! Blir glad av sånne historier Anonymous poster hash: bc155...e57 Hehe Jeg skjønner problemet ditt med at det er vanskelig å ta kontakt når han er sammen med venner, men siden han har pratet med deg, så synes jeg ikke du skal kvie deg for å sende han en melding på facebook. Du lever bare en gang, så bare hopp i det. Skriv hei, og spør hva han holder på med eller noe sånt og så spør du om han vil bli med og spise lunsj etter skolen en dag. Jeg lover deg at du ikke kommer til å angre. Om det ikke går bra så vet du det i alle fall, og da er det flere fisker i havet Anonymous poster hash: cc1b4...289
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #10 Skrevet 8. desember 2013 pratet OM deg mener jeg selvsagt Anonymous poster hash: cc1b4...289
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #11 Skrevet 8. desember 2013 Hehe Jeg skjønner problemet ditt med at det er vanskelig å ta kontakt når han er sammen med venner, men siden han har pratet med deg, så synes jeg ikke du skal kvie deg for å sende han en melding på facebook. Du lever bare en gang, så bare hopp i det. Skriv hei, og spør hva han holder på med eller noe sånt og så spør du om han vil bli med og spise lunsj etter skolen en dag. Jeg lover deg at du ikke kommer til å angre. Om det ikke går bra så vet du det i alle fall, og da er det flere fisker i havet Anonymous poster hash: cc1b4...289 Jaa, årh, om jeg bare turde! Jeg er så redd for at jeg har mistolket alt, haha. Hadde vært så flaut. Anonymous poster hash: bc155...e57
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #12 Skrevet 8. desember 2013 Jaa, årh, om jeg bare turde! Jeg er så redd for at jeg har mistolket alt, haha. Hadde vært så flaut. Anonymous poster hash: bc155...e57 Det er da ikke verdens undergang om det skjer? Som sagt: du lever bare en gang. Grip dagen! Men siden han har pratet om deg så tror jeg ikke at du har mistolket noe. Bare skriv til han og se an om han er interessert og om han virker interessert så spør du om dere ikke skal finne på noe en dag Anonymous poster hash: cc1b4...289
Gjest Keikolina Skrevet 8. desember 2013 #13 Skrevet 8. desember 2013 Vi pulte og så ble det bare sånn.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #14 Skrevet 8. desember 2013 Hehe, hvis noen lurer har jeg tatt mot til meg å snakket til han på facebook nå. Det gikk kjempebra! Vi ble ikke enige om noe mer, men han avsluttet med snakkes, så håper han tar kontakt neste gang nå. Samtalen ble fin og lang, med en bra flyt i. Fikk til og med litt flørting inni der. Takk for all hjelp, godt mulig jeg trenger dere mer! TS Anonymous poster hash: bc155...e57 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #15 Skrevet 8. desember 2013 Hehe, hvis noen lurer har jeg tatt mot til meg å snakket til han på facebook nå. Det gikk kjempebra! Vi ble ikke enige om noe mer, men han avsluttet med snakkes, så håper han tar kontakt neste gang nå. Samtalen ble fin og lang, med en bra flyt i. Fikk til og med litt flørting inni der. Takk for all hjelp, godt mulig jeg trenger dere mer! TS Anonymous poster hash: bc155...e57 Åååh, så hyggelig! Der ser du! Anonymous poster hash: cc1b4...289
Gjest Daenerys Skrevet 9. desember 2013 #16 Skrevet 9. desember 2013 Tråden er ryddet for utestengt bruker. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #17 Skrevet 10. desember 2013 Det har nå altså gått to dager siden jeg tok kontakt... Har bare så vidt sett ham på skolen, og ellers har jeg ikke hørt et pip. Kanskje han ikke er interessert allikevel? Har ikke akkurat så veldig lyst å si noe først, da blir jeg vel bare masete..? Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre, er såå utålmodig og usikker... TS Anonymous poster hash: bc155...e57
Gjest meh Skrevet 10. desember 2013 #18 Skrevet 10. desember 2013 Prøv å snakk med han face to face, da vil du bl.a ut i fra kroppspråk langt lettere se om han er interessert, hva er det verste som kan skje?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #19 Skrevet 10. desember 2013 Prøv å snakk med han face to face, da vil du bl.a ut i fra kroppspråk langt lettere se om han er interessert, hva er det verste som kan skje? Hadde det bare vært såå lett.. Han er alltid med en stor guttegjeng, og sitter for det meste ved et bord. Vanskelig å få kontakt da :-/ TS Anonymous poster hash: bc155...e57
Mb26 Skrevet 12. desember 2013 #20 Skrevet 12. desember 2013 Kyss klapp klem, han ble med meg hjem. En to tre, så skjedde det! Huff den var forferdelig dårlig! Sånn går det når man er overtrøtt og ikke får sove
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå