Gå til innhold

Deprimert kompis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en kompis som har helt møtt veggen. Han har vært singel i ganske mange år, og det er visst det som plager han. Siste par årene har det bare blitt værre og værre. Han sender ofte meldiger om at han er ensom og vil ha kos og klem osv. Jeg er jo ikke intressert i han på den måten, og det vet han. Jeg har prøvd å fortelle han at hvis han skal deppe og være missfornøyd med alt, blir det ikke noe bedre. Nå har jeg på en måte gått tom for oppmuntringer, og det er ingenting som nytter. Jeg vil jo gjerne hjelpe han over kneika, og håper han finner ei søt jente snart. Men vet ikke lenger hva jeg skal si og gjøre. Jeg pleier å be han på middag og vi har det koselig og alt. Så kommer disse meldingene.. Det er blitt så vanvittig slitsomt..

Hva kan jeg si og gjøre for at han skal komme seg ut av dette?

Anonymous poster hash: e4897...053

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å spleis han med en singel vennine?

• Liker 1
Skrevet

Ts her. Alle mine venner er også hans venner, vi har prøvd å spleise han flere ganger, og han har drevet på med endel jenter. Men det blir liksom aldri noe av. Hvorfor er jeg usikker på, men jeg syns det er rart. Han er veldig snill og en morsom fyr. Ser ut til at di fleste jenter vil ha han som venn istedefor.

Skrevet

For meg ser det ut som det eneste som hjelper er at du gir han en natt han aldri vil glemme.

Anonymous poster hash: 5fdda...956
  • Liker 1
Skrevet

Steak & BJ helper alltid.

Skrevet

Steak & BJ helper alltid.

Men steak & bj day er jo ikke før uti mars eller noe..

Anonymous poster hash: 6467c...7e2

Skrevet

Høres ut som en av mine tidligere "flammer". Du må nesten bare være tydelig på at du ikke er interessert, og kanskje foreslå en profil på en seriøs datingside? Kanskje det er enklere få klaff der :)

Skrevet

Hehe han er ikke min type i det hele tatt. Ei veninne av meg, og han, havna i senga med han for noen år siden. Da var han blid og fornøyd.

Jeg får prøve å foreslå nettdating for han. Hvilke sider er mest særiøs?

Ts

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for utestengt bruker.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...