Gå til innhold

Gutter, hva er greia med å ikke svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr i et par måneder, eller nå har vi ikke møttes på et par uker. Og det er greit nok hvis han har mistet interessen - men jeg sendte han en melding for noen dager siden og sa at jeg gjerne ville komme på besøk og spurte konkret om han har lyst til det eller om han ikke vil ses noe mer. Et konkret spørsmål som en burde klare å svare på. Joda, han har sett meldingen, men og få et ærlig svar må jeg vente lenge på tror jeg. Hva er greia med å ikke svare på meldinger, ihvertfall når du blir spurt om noe konkret?

Det gjør meg ingenting at han ikke vil ses noe mer, men han kan da pokker meg få seg baller og bare si det! Det er ikke sånn at jeg sitter og griner over han uansett, jeg vil bare avslutte det på en ærlig måte.

Anonymous poster hash: 06eab...23c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har datet en fyr i et par måneder, eller nå har vi ikke møttes på et par uker. Og det er greit nok hvis han har mistet interessen - men jeg sendte han en melding for noen dager siden og sa at jeg gjerne ville komme på besøk og spurte konkret om han har lyst til det eller om han ikke vil ses noe mer. Et konkret spørsmål som en burde klare å svare på. Joda, han har sett meldingen, men og få et ærlig svar må jeg vente lenge på tror jeg. Hva er greia med å ikke svare på meldinger, ihvertfall når du blir spurt om noe konkret?

Det gjør meg ingenting at han ikke vil ses noe mer, men han kan da pokker meg få seg baller og bare si det! Det er ikke sånn at jeg sitter og griner over han uansett, jeg vil bare avslutte det på en ærlig måte.

Tro meg eller ei, det er ikke alltid vi har tid til å texte. For eksempel har det hendt meg mange ganger at jeg er på bussen, og skal til å gå av.

Får meldingen, ser den, tenker å svare senere, men så går det i glemmeboka.

Ærlig talt, hvis du lurer på noe får du ringe!

Skrevet

Menn er feige køller dessverre. Bare å holde seg unna drittsekkene.

Anonymous poster hash: 88526...0b2
  • Liker 3
Skrevet

Det går ofte i glemmeboka ja! Hvertfall hvis jeg tekster med fler personer med en gang! Han har nok bare glemt det

Skrevet

Det går ofte i glemmeboka ja! Hvertfall hvis jeg tekster med fler personer med en gang! Han har nok bare glemt det

Yeah right...

Anonymous poster hash: 88526...0b2

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kan man glemme å svare hvis man liker en person?

Anonymous poster hash: c5340...027
  • Liker 8
Skrevet

Hadde han ønsket å treffe deg igjen, hadde han husket det. Kjipt, men sant.

Anonymous poster hash: 756d8...95d
Skrevet

Nei, han har alltid vært treg til å svare, men nå har det gått noen dager og det er ikke normalt.. Så nei, det har ikke gått i glemmeboka (det er jeg sikker på).. Så da er han nok bare for feig til å svare, men fy så irritert jeg blir at en ikke klarer å bare være ærlig når du er en godt voksen mann.

Skrevet

Hadde han ønsket å treffe deg igjen, hadde han husket det. Kjipt, men sant.

Ja og det er jo helt greit og hvis han ikke ønsker å treffe meg. Men jeg spurte han rett ut om han ikke vil ses noe mer, da burde han klare å svare rett ut på det også.

Skrevet

Ja og det er jo helt greit og hvis han ikke ønsker å treffe meg. Men jeg spurte han rett ut om han ikke vil ses noe mer, da burde han klare å svare rett ut på det også.

Enig i det, for meg beviser det bare at han ikke er noe å samle på uansett. Feighet er i hvert fall et stort minus i boken for meg!

Skrevet

Utrolig irriterende, isåfall når dere har datet i flere måneder. Ikke noe å samle på.

Ikke tenk mer på det, han er ikke verdt din tid..

:)

Skrevet

ts..han har fått det han ville ha av deg. For din del best du bare sletter han fullstendig fra mobilen din og evt facebook. Enten hører du ikke noe mer til han, eller så sender han melding igjen når han er i en "tørr" periode og er desperat. For i deg vet han alltid at han har en mus i bakhånd..

Anonymous poster hash: d8f3f...4e4
Skrevet

Greia er vel akkurat den samme som når jenter ikke svarer, så da kan du vel bare gå i deg selv å finne svaret.

Anonymous poster hash: 4f6eb...4bb
Skrevet

4f6eb...4bb

Men jeg svarer da alltid når noen spør meg om noe, så nei, argumentet ditt var ikke godt.

Skrevet

ts..han har fått det han ville ha av deg. For din del best du bare sletter han fullstendig fra mobilen din og evt facebook. Enten hører du ikke noe mer til han, eller så sender han melding igjen når han er i en "tørr" periode og er desperat. For i deg vet han alltid at han har en mus i bakhånd..

Anonymous poster hash: d8f3f...4e4

Ja det er jo det jeg tenker. Men skal ikke nekte for at han er feig.. Jeg synes det rett og slemt er frekt når noen unnlater å svare med vilje. Men jaja, jeg går videre nå ;)

Skrevet

Men jeg svarer da alltid når noen spør meg om noe, så nei, argumentet ditt var ikke godt.

Ja, da er vel du kanskje unntaket. ;) Poenget mitt var at dette ikke er noe som er kjønnsbestemt. 90% av jenter jeg har blitt avvist av har avvist meg nettopp ved å ikke svare, ignorere o.l.

Skrevet

Ja, da er vel du kanskje unntaket. ;) Poenget mitt var at dette ikke er noe som er kjønnsbestemt. 90% av jenter jeg har blitt avvist av har avvist meg nettopp ved å ikke svare, ignorere o.l.

Jepp. Det gjør like vondt for oss gutta å ikke få svar.

Poenget er bare at vi ikke snakker om det fordi det fremstår som svakt.

Jeg mener, hvor mange jenter synes det er sexy med en gutt som har kjærlighetsorg pga. en fortapt tekstmelding? Ikke mange... Men vi har fortsatt et hjerte som kan knuses sånn der på et øyeblikk.

Anonymous poster hash: 8ca02...9c0
Skrevet

Utrolig irriterende, isåfall når dere har datet i flere måneder. Ikke noe å samle på.

Ikke tenk mer på det, han er ikke verdt din tid..

:)

Veldig irriterende, jeg likte han egentlig veldig godt.. Og hvis han virkelig bare har glemt å svare, så føler jeg jo at jeg maser hvis jeg feks skriver ? bare.. Vet ikke jeg, er litt forvirret her jeg sitter alene på søndagskvelden! Men ja, det er sårende når en blir ignorert..

Skrevet

Hvis han ikke svarer på konkrete spørsmål, ikke tar initiativ (hvilket jeg regner med at han ikke gjør siden du må spørre) eller tar ekstremt lang tid på å svare hver gang, er han ikke interessert.

Det vet du vel. Spørsmålet er hvorfor unngå konfrontasjon.

Det er flere grunner;

- Det er lettere for ham. En konfrontasjon som muligens hadde skapt sure miner blir unngått.

- Det er noe lettere for deg. Alle sier de vil ha "closure" men sannheten er at de fleste takler konfrontasjon og avvisning bra. Når noen dumper deg eller kutter deg ut, så sier de, i et nøtteskal "du er ikke bra nok for meg". Ingen vil høre det, og en gradvis avvisning fungerer som regel bedre, selv om de fleste insisterer på at alternativet alltid hadde vært foretrekkbart.

- Det kommuniserer budskapet. Alle (oppegående) kvinner skjønner at han ikke er interessert.

- En avvisning kan være forutintatt. Å si "jeg vil ikke treffe deg mer" eller "jeg er ikke interessert i deg som kjæreste" antyder helt klart at din interesse i ham som partner er åpenbar. Det er ikke alltid tilfellet. Jeg tror mange, spesielt kvinner, ikke ser dette. Det er alltid en sjanse at man får en generisk "jeg ville bare bli bedre kjent med deg" i retur. De fleste reagerer med noe forsvar eller argumentasjon når de blir avvist, og det er slitsomt for alle.

Ja, iblant er en direkte melding best. Men kvinner "fader ut" de også, tar ikke tlf etter å ha gitt en fyr nummeret sitt, osv. Det er den triste sannheten og slik fungerer markedet.

Anonymous poster hash: ef3b5...2ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...