AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Hjelp! Katten min halter, han går bare på tre ben. Han gir ikke uttrykk for at han har veldig vondt, men noe må jo være alvorlig galt. Har han brukket beinet, eller er det forstuet? Må ha skjedd ilø av natten da han var ute. Hva må vi gjøre? Anonymous poster hash: faa35...c6a
Tabris Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Så lenge han spiser og virker i god allmenntilstand, så ville jeg sett det an foreløbig. Det kan være han bare har fått seg en smell og at det går over av seg selv. Hvis det ikke har blitt bedre til i morgen, så ville jeg ringt dyrlegen. Du kan også forsøke å se over beinet, veldig forsiktig. Sjekk under poten om det er glasskår eller noe som henger fast, eller om du kan se et sår. Du kan også klemme forsiktig fra poten og helt opp til låret for å se om katten reagerer noe sted, og hvor han eventuelt har vondt.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Ok takk for svar! Når jeg løfter han strekker han ut beinet, så kan virke som det ikke er brekt. Må sa an litt ja... Anonymous poster hash: faa35...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå