Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale noen fine trær og hvor man kan få kjøpt det. Jeg er villig til å legge litt penger i det, opptil 2500 ca. Har søkt litt på møbelkjeder og det er mange pene trær, men kunne tenkt meg å høre om det er noen som har et eller har sett ett som de syntes var pent. På bilder ser jo alle lekre ut :)

Anonymous poster hash: 98934...368

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på leit i fjor. Det fineste fant vi på Living. Husker ikke nøyaktig prisen, bare at jeg synst det var bittelitt dyrt, så vil tippe det var rundt 3000kr

De fleste andre så veldig billige og falske ut

Skrevet

Jeg fant et på living i dag til 999, det så bra ut utstilt iallefall. Gleder meg til å ta det frem. Det var tett og fint og hadde ikke rar grønnfarge. Og med den pynten vi alltid bruker tenker jeg at det blir veldig fint.

Hmm, nå kår det er uekte og ikke drysser er det vel lov å ta det opp før lille julaften? :)

Skrevet

Jeg har juletre fra IKEA og det er kjempefint! Ser veldig ekte ut.

Gjest Superwoman!
Skrevet

Vi har Living sitt, synes det var finest.

Skrevet

Strengt tatt er det ingen kunstige juletrær som er spesielt pene.

Anonymous poster hash: 5edeb...bef

• Liker 1
Skrevet

Strengt tatt er det ingen kunstige juletrær som er spesielt pene. Anonymous poster hash: 5edeb...bef

Neivel, men som allergikere og med små barn i huset synes jeg at barna fortjener et juletre. Og da vil jeg gjerne ha et som er finest mulig.

Heldig for meg synes jeg også at uekte tre er fint.

Ts

Skrevet

Jeg kjøpte et på fagmøbler for mange år siden, ga 2000 kr for det. Og det er veldig flott, og har holdt seg like fint i alle år. Tror det er 8-9 år siden det ble kjøpt.

Skrevet

Jeg har også IKEA sitt, det er heilt greit, finere enn jeg hadde trodd, i alle fall med tanke på at det kun kostet noen hundre kroner. Men om jeg ikke hadde planer om å ha ekte juletre igjen ville jeg heller lagt litt penger i et finere tre.

Anonymous poster hash: 5ec1a...c71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...