AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Jeg har vært sammen med en mann i godt over to år nå - og vi er begge i 30-årene, vi har fast jobb, god inntekt osv. Han er verdens snilleste og alt har egentlig vært fint og flott - bortsett fra at vi ikke har noe som helst fremgang i forholdet vårt. Han ønsker rett og slett ikke å endre noe - han vil knapt nok bo sammen (vi har akkurat flyttet sammen etter utelukkende mitt initiativ), ikke eie felles ting, ikke ha barn, ikke gifte seg etc. etc. Dvs - han sier han vil det en eller annen gang, men ikke i nær fremtid. Jeg blir så frustrert. Jeg er usikker på hva jeg skal tro - og om han noengang vil snu eller om jeg bare overser varseltegnene på en ikke-interessert mann. Min biologiske klokke tikker veldig raskt. Dette er så sårt for meg - og hver gang vi snakker om fremtiden (og han virker avvisende) tyr jeg til mas, gråt, fortvilelse - ja, i det hele tatt blir jeg jo bare mindre og mindre attraktiv for han. Det ender bestandig med krangel. Jeg ikke klarer å slappe av og ha det bra før han klarer å etablere seg - og han vil ikke etablere seg før jeg slapper av og vi har det bra sammen. Kan jeg gjøre noe for å få han til å "snu" - eller må jeg snart pakke kofferten og innse at han aldri kommer til å gjøre det? Hilsen frustrert 35-åring Anonymous poster hash: 9ff19...bdf Anonymous poster hash: 9ff19...bdf
strawberry Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Dersom du er 35, og han ennå ikke vet om han vil ha barn, er det nok sannsynlig at han ikke vil ha det noen gang. Og som du sier, du har ikke så god tid. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå