Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er snart og kanskje øyeblikkelig klar for å bli gravid, og ønsket du kanskje hadde sammen med eksen speiler seg nå... for enhver pris, klokka ringer osv. Og så ønsker du samtidig det beste fra begge menn, både din eks og samboeren, og føler deg usikker, ikke på hvem du skal velge, men du er selv usikker.

Jeg tuller, aner ikke, man kjenner seg selv best.

Hvor fant du det hen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du konkluderer med at verden ikke er virkelig, trenger du hjelp. Da mener jeg ikke hjelp til drømmetydning.

Anonymous poster hash: e3e06...c02

Virkelig? På en selv kjenner en seg selv, å spinne på tanker er lov, det kalles ikke drømmetydning. Hva legger du i å tolke drømmer?

• Liker 1
Skrevet

Virkelig? På en selv kjenner en seg selv, å spinne på tanker er lov, det kalles ikke drømmetydning. Hva legger du i å tolke drømmer?

Les innlegget jeg svarte på.

Skrevet

Her var det utrolig mye dumme uttalelser ja...

Jeg snakker ikke om uvirkelig som i depersonalisering/derealisering, som er et angstsymptom som kan oppstå i kriser...

Jeg prøver å poste linken en gang til. Om ikke det går søk opp på youtube. The Universe - Microscopic Universe.

"Dreier seg bare om ting som er mindre enn atomer.."

Joda, men...nei, bare se den videoen... Den er greit sted å starte.

Anonymous poster hash: 7066a...489

Skrevet

Vær overlykkelig over at det bare var en drøm.

Dæven, jeg tror du løste den!!

Steinar er en drømmetyder... :fnise:

Anonymous poster hash: 6306f...0ea

Skrevet

Drømmer er ofte underbevissthetens måte å formidle tanker eller bekymringer på.

Vanligvis drømmer jeg ikke ofte, men når jeg først gjør det vet jeg å dedikere min hele og fulle oppmerksomhet til den.

Skrevet

Jeg snakker ikke om uvirkelig som i depersonalisering/derealisering, som er et angstsymptom som kan oppstå i kriser...

Jeg prøver å poste linken en gang til. Om ikke det går søk opp på youtube. The Universe - Microscopic Universe.

Interessant video, takk for den! :)

Men det har absolutt ingenting med drømmetyding og at "verden kan ikke være virkelig" å gjøre.

Du detter tydeligvis ned i samme hullet som "kvantemedisinere" og andre tullinger har falt nedi.

Skrevet

Jeg og eksen gjorde det slutt for ca 4 år siden. Vi ble enige om at forholdet var gift og at vi ikke passet sammen i det hele tatt. Det var selvfølgelig en sår tid etterpå, men vi kom oss begge videre og vi forble venner. Etterhvert dabbet kontakten, og vi har ikke pratet sammen på ca 2 år. Jeg har altså ingen savn, ikke noe uoppgjort.

Er sammen med en flott mann nå, forholdet er sunt, null sjalusi og masse tillit. Vi går godt overens, og jeg er stup forelsket i han.

Så til drømmen;

Jeg har dratt til hjemplassen til eksen for å gå på spa alene. Det er mørkt rundt, alle møblene er i en mørk brun farge, men jeg ser en rosa lotus blomst. Jeg treffer han der inne, hvor vi snakker, men jeg føler meg nedstemt og ingen av oss smiler. Så kler jeg av meg for å dusje, mens han ser på. Føler meg naken, men ikke ubehagelig. Så drar jeg derfra, han springer etter, men jeg bare fortsetter å gå.

Det er ikke første gangen jeg har slike drømmer om han. Noen drømmer er seksuelle, andre ikke. De irriterer meg, for jeg er virkelig glad i mannen min og vil ikke tilbake til eksen.

Kan noen hjelpe meg å tyde, slik at jeg blir kvitt disse drømmene en gang for alle?

Anonymous poster hash: a5a4b...51b

Dream moods.

Skrevet

Interessant video, takk for den! :)Men det har absolutt ingenting med drømmetyding og at "verden kan ikke være virkelig" å gjøre.Du detter tydeligvis ned i samme hullet som "kvantemedisinere" og andre tullinger har falt nedi. Anonymous poster hash: e3e06...c02

Drømmetyding. Ikke så mye nei...sanndrømming derimot som var sidetema er det absolutt relevant for.

Men OT

Jeg har lært meg å lytte til drømmer. Om jeg våkner og henger meg opp i de så er det en grunn til det. De kan være litt harde å knekke. Oftest når jeg får det til har de gitt meg løsningen på ting som har plaget meg underbevisst/sammenhenger jeg ikke har greid å sette sammen o.l

Skrevet

Du må ikke tro på alt du ser og hører.

Det er ikke alt som det er meningen at mennesket skal forstå.

Skrevet

Tøytigeren og Lostatsea(?) traff godt, og jeg tror det må være noe i den retningen. Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare. Det gav drømmen litt mer mening. Syns det er rart at jeg drømmer om han slik, i og med at jeg sjeldent tenker på han. Men men, noen ting skal man vell ikke forstå. Får håpe det går over etterhvert. Takk igjen for flotte svar :)

Anonymous poster hash: a5a4b...51b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...