Gjest Myumi Skrevet 11. mai 2004 #1 Skrevet 11. mai 2004 Hvordan ville dere reagert på en mann som en uke etter vielsen foreslo sex med andre mennesker a la partnerbytte, trekant etc.?
LilleBille Skrevet 11. mai 2004 #5 Skrevet 11. mai 2004 Jeg ville trodd det var fleip... - og om det ikke var det.. forbannet, trist og skuffet ... - om det var første gangen det i det hele tatt kom opp..
Amarone Skrevet 11. mai 2004 #6 Skrevet 11. mai 2004 Men naturligvis, har man vært sammen i 15 år før bryllupet er det mer "forståelig" - men jeg ville trodd at alle forhold fikk en boost av bryllup: Litt understreking av "vi to" - følelsen? Nei, det hørtes rart ut! Amarone
Gjest Madley Skrevet 11. mai 2004 #7 Skrevet 11. mai 2004 Tror jeg ville blitt veldig forbauset, men samtidig så vet jeg at det ikke kommer opp. Temaet er ferdigdiskutert og betraktet som forkastelig fra begge parter..( etter at noen venner hadde begått et stunt) Men ville nok ikke satt det i sammenheng med bryllupet om det er det du tenker på???
Gjest GreenSky Skrevet 11. mai 2004 #8 Skrevet 11. mai 2004 Vel... Sjangsen for at noe slikt skulle skje ville jeg ansett for liten, da jeg ville ha snakket med han om det og andre ting for lengst før bryllup ble aktuelt. MEN hvis det hadde skjedd, og var noe som var svært viktig for han, ville jeg tenkt nøye gjennom saken. Forvøvrig ville jeg synes at timingen var svært dårlig.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #9 Skrevet 12. mai 2004 Fryktelig dårlig timing, men noe sånt kommer vel i så fall neppe som noen bombe....!!!!
Gjest rabrabara Skrevet 12. mai 2004 #10 Skrevet 12. mai 2004 "Dette kunne du sagt litt tidligere!" Og sikkert "Nei, men ellers takk."
Gjest glamourgirl Skrevet 12. mai 2004 #11 Skrevet 12. mai 2004 Jeg ville lurt på hvorfor dette ikke var nevnt før, og hvis swinging var en viktig del av hans identitet, ville jeg sett på det som spesielt at det ikke hadde kommet opp i tidligere diskusjoner, slik at han kunne se om det var noe som passet for oss begge!
nat26 Skrevet 12. mai 2004 #12 Skrevet 12. mai 2004 Jeg ville blitt lei meg og sint.Men som none sier så hadde vi pratet om sånne ting lengst før bryllupet
tenker Skrevet 12. mai 2004 #13 Skrevet 12. mai 2004 Hvordan ville dere reagert på en mann som en uke etter vielsen foreslo sex med andre mennesker a la partnerbytte' date= trekant etc.? Hvordan det, egentlig? Synes det høres ganske usannsynlig ut. Hvis noe sånt skulle skjedd meg, ville jeg vel vært rimelig overrasket over at han ikke hadde nevnt noe slikt før.
Mel-anie Skrevet 12. mai 2004 #14 Skrevet 12. mai 2004 Huttetu, hadde nok blitt sjokka og spurt om det var en spøk.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2004 #15 Skrevet 12. mai 2004 "Dette kunne du sagt litt tidligere!" Og sikkert "Nei' date= men ellers takk." Hadde nok blitt min reaksjon også - og kanskje også, nei - men ellers takk. Det har noe med timingen å gjøre. Følte seg ikke trygg nok til å komme med denne meldingen før ringen var på fingeren nei?
Gjest Ding ding dong Skrevet 12. mai 2004 #16 Skrevet 12. mai 2004 Kastet ringen i trynet på ham og reist min vei. Hadde sendt skilsmisse-papirer i posten og sett meg om etter en ny og pålitelig og solid, ekte mann.
Gjest Muslingen Skrevet 12. mai 2004 #17 Skrevet 12. mai 2004 Øh' date=' bedt han hoppe i havet tror jeg.[/quote'] :enig_animasjon:
Gjest 3llie Skrevet 12. mai 2004 #18 Skrevet 12. mai 2004 Hmm. Vi har snakket såpass mye om både trekanter og om bryllup at jeg er ganske sikker på at min samboer vet at dette er to ting som ikke passer sammen. Hadde spørsmålet likevel kommet opp så hadde jeg nok sagt til han at det var noe som ikke passet seg nå.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #19 Skrevet 12. mai 2004 Hvordan ville dere reagert på en mann som en uke etter vielsen foreslo sex med andre mennesker a la partnerbytte' date= trekant etc.? Da ville jeg gått i meg sjøl og slått fast at jeg ikke hadde gjort jobben min skikkelig: Begge parter har ansvar for å skape god kommunikasjon i et forhold, ikke minst mht seksualitet.
Gjest 1111 Skrevet 12. mai 2004 #20 Skrevet 12. mai 2004 Jeg hadde nok blitt skikkelig skuffet og lei meg. Deretter hadde mannen stupt på hodet ut av døra mi!! :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå