Gå til innhold

*Hva skal du og kjæresten denne søndagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Film, gåtur og spise seg F E I T

Anonymous poster hash: f4fa0...a21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ligge i senga og se farmen i hele dag :D Mens kjæresten skal lese til eksamen :P

Anonymous poster hash: 4206e...b93
Skrevet

Skulle egentlig på familiebesøk, men siden jeg har eksamen neste uke ble vi nødt til å droppe det. Så på meg blir det lesing, kjæresten skal slappe av.

Anonymous poster hash: ae0d8...a8a
Skrevet

Vi skal ha familien over på kaffe og kaker, siden samboer feiret året tidligere i uka.

Skrevet

Familiemiddag, rydde/vaske leiligheten, ha oss, pakke til avreise i morgen tidlig, ha oss, finne frem billett, ha oss, finne frem pass, ha oss, pakke det vi har glemt..... Og dominican republic here se come!

Skrevet

Jeg skal bake kake, lage middag og rydde litt. Kjæresten har forsvunnet i dataspill-verdenen. Tror han blir der i dag, også! :fnise:

Skrevet

Vi skal på kino :)

Anonymous poster hash: ffdb1...f6b
Skrevet

Vi har ryddet en del, vasket klær og bakt to sorter julekaker. Nå skal vi snart lage middag, og så får vi noen bekjente på besøk som vi skal spise julekaker og drikke kaffe sammen med. Jeg må jobbe litt etterpå, og så skal vi pakke inn julegaver og kanskje se en film (dvd) i kveld.

Anonymous poster hash: 0965c...948
Skrevet

Vi har måket snø hos svigers, veldig moroed helt ny snø! :-) så skal jeg mekke skikkelig god søndagsmiddag ;-)

Skrevet

Trene sammen. Spiste litt sjokolade i går, så da blir det straffetrening i dag, hehe.

Anonymous poster hash: bac87...74c
Skrevet

Kino med min kjære :) the hunger games.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for utestengt bruker.

Daenerys, mod.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Kan jeg allerede nå snakke om kommende søndag?

For da står kjæresten min på flyplassen og tar i mot meg når jeg kommer hjem til juleferie etter å ha vært i USA siden august! :strix:

• Liker 2
Skrevet

Vi skal til svigermor å spise pinnekjøtt! :sikle:

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg skal bort til helga jeg, så denne helgen skal vi nok ingenting :( men neste søndag skal vi feire jul!

Gjest TheRighteous
Skrevet

På søndag skal vi slappe av sammen, spise noe god mat, og så skal jeg skal sitte å se på at han gamer. (Hurra)

Skrevet

Kommende helg kommer mamma og pappa til meg og mannen.

Gleder meg! Shopping og kos ♥

Anonymous poster hash: f4fa0...a21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...