AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Søstera mi kaster opp etter mat av og til. Hun er sunn og trener og har til daglig ikke problemer med mat. Men ikke jula forkjemper og det på en måte er litt spise presse så spiser hun ekstra masse og mye mer usunt en hun selv ville gjort og kaster opp igjen. Hun unner seg jo noe ekstra sånn av og til uten problem så er bare når hun ikke vil skille seg ut når folk flest frodser. Er det tabu å vere sunn eller? Vet liksom ikke helt hvorfor hun Gjør det..Anonymous poster hash: 9e14c...d69
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 At hun kaster opp trenger absolutt ikke å bety at hun har en spiseforstyrrelse. Det kan kanskje være noe hun spiser som hun kanskje ikke tåler? Har selv en søster som kaster opp av enkelte matvarer og drikker, men det betyr jo ikke at hun har en spiseforstyrrelse. Anonymous poster hash: 6a623...f26
Gjest Runforit Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 (endret) Det er bulimi når en kaster opp med vilje etter måltider fordi en føler en har spist for mye. Endret 8. desember 2013 av Runforit
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Nei allså hun Gjør det med vilje. Hun er sunn og trener og har til vanlig ingen problem med mat. Tror egentlig ikke hun har en spiseforstyrrelse men noen er bekymret. Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun ikke kan begrense seg til hva hun vil spise.. hvorfor er/opplever hun presse som så stort?Anonymous poster hash: 9e14c...d69
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Nei allså hun Gjør det med vilje. Hun er sunn og trener og har til vanlig ingen problem med mat. Tror egentlig ikke hun har en spiseforstyrrelse men noen er bekymret. Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun ikke kan begrense seg til hva hun vil spise.. hvorfor er/opplever hun presse som så stort?Anonymous poster hash: 9e14c...d69 Men hvordan VET du at hun gjør det med vilje? Har du sett det? Anonymous poster hash: 6a623...f26
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Men hvordan VET du at hun gjør det med vilje? Har du sett det? Anonymous poster hash: 6a623...f26 Nei vi snakka om det. Jeg har jo hatt problem med vekta så vi snakka om kosthold og trening. Hun gir meg litt råd av og til, og siden jeg ikke greier å over spise på den måten som hun og mangen andre Gjør nå lenger så spurte jeg henne om hun ikke følge seg oversett og dårlig... har jo vert sammen med henne å sett film og spist godteri uten problem, men det var jo ikke så mye da. Hun har iallfall som hun selv å sier aldri hatt problem med det...Anonymous poster hash: 9e14c...d69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå