AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 hvor nedverdigende er det å spørre en fyr om han vil finne på noe en søndag etter at man var ute sammen på fest dagen før? Dette er en jeg kjenner litt gjennom hverdagslivet, liker han veldig godt, og vi har en god og humoristisk tone, men vi kjenner hverandre ikke så innmari godt personlig. Vi hadde det hvertfall gøy sammen på fest, men han dro dessverre hjem istedet for å bli med meg noe sted, så veit ikke om det er noe vits da. Det er bare litt sånn, den som intet våger intet vinner. Selv om jeg er redd for å nedverdige meg selv veldig og at det er en veldig upassende ting å gjøre.. Anonymous poster hash: 4b714...459
mara2012 Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Er vel ikke noe upassende med det. Du er tøff om du tør. Det er tøft når jenter tør å ta litt initiativet og. Hvis du føler at du kjenner han såpass. Du hadde vel ikke vurdert det om du var veldig usikker. Det verste som kan skje er jo bare at han evt. sier han har andre planer. Men da har du tatt første skritt, og skulle han få lyst til senere, er det hans tur. Da vet han hvertfall hvor du står 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Enklere sagt enn gjort, men det er bare å prøve. Gjør mer og tenk mindre så blir livet mer om det som skjer enn hva du ønsker/håper Anonymous poster hash: 9df17...906
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Er vel ikke noe upassende med det. Du er tøff om du tør. Det er tøft når jenter tør å ta litt initiativet og. Hvis du føler at du kjenner han såpass. Du hadde vel ikke vurdert det om du var veldig usikker. Det verste som kan skje er jo bare at han evt. sier han har andre planer. Men da har du tatt første skritt, og skulle han få lyst til senere, er det hans tur. Da vet han hvertfall hvor du står Veit ikke hvor godt jeg føler jeg kjenner han, men til tross for at vi egenltig kjenner hverandre "profesjonelt" så er vi veldig på samme linje og har en køddete tone og absolutt på et vennenivå på en måte. Anonymous poster hash: 4b714...459
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Enklere sagt enn gjort, men det er bare å prøve. Gjør mer og tenk mindre så blir livet mer om det som skjer enn hva du ønsker/håper Anonymous poster hash: 9df17...906 gjør mer og tenk mindre er en fin filosofi. Men tenker liksom på at hvis han hadde vært interessert ellernoe hadde han sikkert gjort litt for å ende opp med meg etter fest. Men hvem vet, jeg var en del fullere enn han og han måtte tidlig opp i dag og sånn så. Og vi har jo en god tone uansett. Anonymous poster hash: 4b714...459
Hecubaa Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Jeg ville sendt han en melding i dag og spurt om han vil finne på noe en dag til uka - både så det ikke virker "masete" og fordi han blir nødt til avvise deg hvis han har andre planer i dag og det er det jo en god sannsynlighet for at han har når du spør på så kort varsel. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Jeg ville sendt han en melding i dag og spurt om han vil finne på noe en dag til uka - både så det ikke virker "masete" og fordi han blir nødt til avvise deg hvis han har andre planer i dag og det er det jo en god sannsynlighet for at han har når du spør på så kort varsel. enig i det egentlig. Men det er bare det at da blir det mer sånn "vi må finne på noe sammen", istedet for en litt mer laidback - henge litt i dag og snakke om gårsdagen osv. Dessuten ses vi til uka uansett så da blir det litt teit. Anonymous poster hash: 4b714...459 1
Hecubaa Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 Åja! I see Da ville jeg nok takket for i går og spurt hva han driver med i dag så du har en viss peiling på om han er i familieselskap to timer unna eller bare ligger på sofaen og potensielt kan finne på noe.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 blæh. vet at han er opptatt i dag egentlig. hvertfall på dagen, har bare behov for å kommunisere med han. Og har så mye planer framover at det blir ikke tid på en stund. Og så er det noe med å smi mens jernet fortsatt er litt varmt (virker naturlig dagen etter en fest), samtidig som jeg ikke vil mase. Jaja får bare innse at jeg har klart å gå på en guttesmell igjen :D Anonymous poster hash: 4b714...459
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #10 Skrevet 8. desember 2013 hvor nedverdigende er det å spørre en fyr om han vil finne på noe en søndag etter at man var ute sammen på fest dagen før? Dette er en jeg kjenner litt gjennom hverdagslivet, liker han veldig godt, og vi har en god og humoristisk tone, men vi kjenner hverandre ikke så innmari godt personlig. Vi hadde det hvertfall gøy sammen på fest, men han dro dessverre hjem istedet for å bli med meg noe sted, så veit ikke om det er noe vits da. Det er bare litt sånn, den som intet våger intet vinner. Selv om jeg er redd for å nedverdige meg selv veldig og at det er en veldig upassende ting å gjøre.. Anonymous poster hash: 4b714...459 Hadde du invitert han hjem, og pult han hvis han hadde vært interessert? Anonymous poster hash: 5b3b2...c18
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #11 Skrevet 8. desember 2013 Hadde du invitert han hjem, og pult han hvis han hadde vært interessert? Anonymous poster hash: 5b3b2...c18 haha, det jeg mente er bare at hvis han var interessert hadde han kanskje prøvd å få til noe sånt Men som sagt måtte han tidlig opp i dag og litt sånn da, og var ikke like full som meg. Anonymous poster hash: 4b714...459
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #12 Skrevet 8. desember 2013 Hater å like noen. Blir jo helt gal. Mitt største problem er at jeg trenger bekreftelse nå umiddelbart hele tiden, fullstendig og bare småting gjør at det rakner litt. Også er jeg dessverre litt "enten eller", jeg tenker at hvis han ikke kjører på og viser full interesse på alle områder så er han overhodet ikke interessert, til tross for at vi har en god tone, og han gjør ting som kaan tyde på en interesse på et eller annet plan. Kan godt være bare vennskapelig også, men han misliker meg hvertfall ikke. Men da overdramatisere jg og tenker at det er ingen sjans i det hele tatt Vanskelig å være coool. Anonymous poster hash: 4b714...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå