AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Etter å ha blitt grundig bedratt og tråkket på i begge de to lange forholdene jeg har vært i sliter jeg veldig med tillit til nåværende kjæreste. Han har ikke gjort noe som tilsier at jeg ikke kan stole på han, men jeg stoler ikke på noen lenger - hverken menn eller venner. Jeg jobber kjempehardt med dette selv, men jeg er så sliten av det. Jeg skulle så gjerne klart å bygge opp tilliten min til mennesker igjen, jeg har ikke lyst til å være en sånn person, og det er forferdelig vondt å være så redd for å bli bedratt igjen. Jeg vurderer å snakke med noen profesjonelle om dette, men tror dere det vil ha noen effekt? Jeg har god selvinnsikt, jeg vet hva problemene bunner i og hvorfor de har oppstått, men jeg klarer ikke komme meg ut av de negative tankespiralene ... Anonymous poster hash: f64d9...b8a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Det er alltid lov å trenge hjelp, og det er veldig bra å be om hjelp når du trenger det! I dette tilfellet ditt som minner veldig på en jente eg kjente, eksen. Hun var og er enormt sterk, men hun (som kanskje du?) trenger hjelp til å snu en innlært usannhet som gjenspeiler alle handlinger og gjennomsyrer alle tanker. Dere har begge to vært veldig uheldig i kjærlighet tidligere. Dere har tilegnet dere vonde erfaringer, og disse er med på å rettferdiggjøre og rasjonalisere alle de negative tanknene deres, til en sånn grad at når dere endelig har noe godt, trygt og vakkert - så klarer dere ikke å helt tro på dette. No gale kommer til å skje. Dette vil hemme deg i å være deg selv, hemme deg i å være den beste kjæresten du kan være for din kjære. Hadde eksen tatt tak i problemene slik som du tenker å gjøre, så hadde jeg nok fortsatt hatt en kjæreste. Men tålmodigheten tok slutt Anonymous poster hash: 59143...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå