L@dy Skrevet 11. mai 2004 #1 Skrevet 11. mai 2004 Noen som vet hva en kan gjøre med det, og hva det kan komme av? Høres ut som det er en vifte eller noe som har hengt seg opp. Eller er det pc`s måte og takke for seg? Den er ikke helt ung lenger, men internett og pc virker nå greitt da. Men veldig irriterende med den lyden!
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #2 Skrevet 11. mai 2004 Det kan være vifta som er ødelagt, og at du må skifte den. Den koster vel noen 100 kroner. Forresteen, harddisk er ikke "hele" pc'en. Det er bare den delen som lagrer dataene dine . Du tenker på en av delene til PC'en inne i kabinettet, som jeg forstod det.
Gjest Lea Skrevet 11. mai 2004 #3 Skrevet 11. mai 2004 Det er godt mulig at vifta du har slått seg vrang. Prøv å skru av PC-en, dra ut strømmen til vifta og skru på PC-en i noen sekunder. Hvis det ikke uler da, så er det vifta som bråker. Ta den i så fall ut og ta den med deg til noen som selger deler til PC. Enkelt å bytte ut selv.
L@dy Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2004 He,he gjest ja jeg tenker på "en av delene inni kabinettet. Hmm..dra ut strømmen til vifta? Er det nå jeg stiller det super teite spørsmålet om hvor da? Og du har min medlidenhet Unni
Gjest Lea Skrevet 11. mai 2004 #6 Skrevet 11. mai 2004 Hehe.. ta av dekselet på kabinettet og se etter vifter. Følg kabelen som går fra vifta og inn i en eller annen stømforsyning og trekk ut denne (husk hvor den satt da ) Så skrur du på PC-en og hører om lyden er borte. Men la for all del ikke PC-en gå lenge uten vifte.
L@dy Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2004 Og jeg som hadde tenkt og spørre om jeg like godt kunne la være og bruke vifta. Men det var da godt jeg ikke spurte. Prøvde å ta av dekselet men det satt godt på... MEN, nå har lyden slått seg av. Vet ikke om det var risting i boksen som hjalp eller hva det var. :o Skal skru av maskina og se ( eller rett og slett høre) om den uler fortsatt. Tror kanskje jeg får levere den inn til noen data glupinger om det forsetter... Takk for hjelpen!
L@dy Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2004 Har slått av og på pc`en, og den uler ikke lenger! :o Får håpe det fortsetter sånn. Og i mellomtiden så tror samboer jeg er et slags data geni. *Host,hos*. Lar han leve i den troen.
Gjest GreenSky Skrevet 11. mai 2004 #9 Skrevet 11. mai 2004 Og i mellomtiden så tror samboer jeg er et slags data geni. *Host' date='hos*. Lar han leve i den troen. [/quote'] Hehe!
L@dy Skrevet 29. mai 2004 Forfatter #10 Skrevet 29. mai 2004 Det er godt mulig at vifta du har slått seg vrang. Prøv å skru av PC-en, dra ut strømmen til vifta og skru på PC-en i noen sekunder. Hvis det ikke uler da, så er det vifta som bråker. Ta den i så fall ut og ta den med deg til noen som selger deler til PC. Enkelt å bytte ut selv. Lykken varte en stund, men nå er det slutt på morra for her uler det igjen. Og jeg tror vel kanskje ikke jeg er så heldig denne gangen. Du sier jeg kan ta den med til noen som selger deler til pc. Vet du om noe steder i Oslo? finnes vel mange steder i Oslo da men...Jeg bor ikke så langt fra sentrum... Vet du sånn ca hvor mye en sånn vifte koster? Og så får jeg ta og prøve og ta den ut da....Det kan jo bli intressant. Æsj, den durer i vei, og så plutselig er det helt stille. Og da tenker jeg JIPPI...Men så er det på`an igjen.
Gjest Lea Skrevet 29. mai 2004 #11 Skrevet 29. mai 2004 Jeg kjøpte ny vifte på Computer City (Alnabru), men jeg tror nok at du får kjøpt hos Komplett (Stovner senter eller Grubbegata(?) ved Stortorget) Komplett er vel delt opp og har muligens byttet navn?. En vifte koster ikke så mye. Jeg mener å huske at min koster 2-300 kroner og den var ikke av de aller billigste.
Grooo Skrevet 29. mai 2004 #12 Skrevet 29. mai 2004 Butikken til Komplett har skiftet navn til Datakjeden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå