Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har prøvd å bli gravide i litt over to år, har vært til utredning nå i høst og det ser ikke ut til at noe er galt heldigvis..

Jeg har de siste dagene følt meg "uggen" i kroppen og tok derfor en graviditetstest igår selvom det er 5 dager til menstuasjon skal komme...Tenkte at det kunne jo ikke skade, var vel uansett negativ?

Resultatet var en klar strek i kontrollsonen og en svakere i testsonen! tok iløpet av dagen tre tester og alle viste det samme, tok en ny en idag og den var identisk.

Kan dette bety at jeg er gravid??

Videoannonse
Annonse
Gjest MammatilTiana
Skrevet

Du er gravid! En strek er en strek (Så lenge du så innen tidsfristen) og siden alle testene ble sånn så er du nok gravid ja. :)

Skrevet

streken kom med en gang..

tør ikke Hoppe i taket enda, har vært så mange skuffelser det siste året dessverre...men magefølelsen ganske god!

men jeg bør kanskje vente med å kontakte lege til jeg evt har gått forbi dagen jeg skulle hatt menstruasjon?

Gjest MammatilTiana
Skrevet

Sånn så min første graviditetstest ut og nå sitter jeg her med ei datter på 7mnd :rodmer: clYzYVNx.jpeg

Gjest MammatilTiana
Skrevet

streken kom med en gang..

tør ikke Hoppe i taket enda, har vært så mange skuffelser det siste året dessverre...men magefølelsen ganske god!

men jeg bør kanskje vente med å kontakte lege til jeg evt har gått forbi dagen jeg skulle hatt menstruasjon?

Ta en ny test om noen dager for å se om den blir sterkere.

Skrevet (endret)

åh, akkurat slik mine har vært, dagens var litt sterkere!

Tusen takk for svar, tenkte å kjøpe en digital test i morgen og ta den om noen dager...dette er FOR spennende!!

Endret av Lilli271
Gjest MammatilTiana
Skrevet (endret)

åh, akkurat slik mine har vært, dagens var litt sterkere!

Tusen takk for svar, tenkte å kjøpe en digital test i morgen og ta den om noen dager...dette er FOR spennende!!

Oppdater når du har tatt en ny test da. Men jeg er veldig sikker på at du er det altså. Men skjønner det er vanskelig å tro på når dere har prøvd en stund!

Endret av MammatilTiana
Skrevet

En sånn test har vi her i huset nå også! <3

Jeg krysser fingre og tær for oss alle at det skal gå bra fremover! =)

Jeg er vel ca 4 uker på vei... så det er ikke så mye å skryte av.. Når har dere andre tenkt til å fortelle folk?

Hva gjør dere isåfall fremover i juleselskap og på nyttår?

Anonymous poster hash: 09cff...b38
Skrevet (endret)

En sånn test har vi her i huset nå også! <3

Jeg krysser fingre og tær for oss alle at det skal gå bra fremover! =)

Jeg er vel ca 4 uker på vei... så det er ikke så mye å skryte av.. Når har dere andre tenkt til å fortelle folk?

Hva gjør dere isåfall fremover i juleselskap og på nyttår?

Anonymous poster hash: 09cff...b38

å så spennende, du må fortelle hvordan det går videre :)

I utgangspunktet tenker vi å ikke si noe før det har gått ca 3 måneder, men vi har vel egentlig bestemt oss for å ta det som det kommer. er nok en del i familien som kommer til å skjønne det uten at vi sier noe... Vi skal feire jul hos svigers, tar oss ofte en juleøl eller litt vin til maten, og noen kommer nok til å stusse når jeg plutselig sier nei til det! (er ingen dranker altså, men tar meg gjerne et glass for kosens skyld ;) )

Så de som finner ut av det sinner ut av det, men vi sier det ikke til noen om jeg faktisk er gravid... Bortsett fra mine to nærmeste venninner om mammaen min, de har jeg pratet med gjennom hele den laaange prosessen, så de kommer jeg ikke til å klare å holde det hemmelig for!

Endret av Lilli271
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har hatt kjempesvake streker på billigtestene de siste dagene, men fikk positiv på CB digital. Så her var svaksvak strek positiv test :)

Endret av Aomame
Skrevet

Så bra, håper virkelig på at det er det samme hos meg! kjøper digitaltekst i morra :)

Skrevet

Da har jeg tatt en clearblue digitaltest,og den viste klart og tydelig GRAVID :) :)

• Liker 8
Skrevet

Dette er min første positive test :) Ikke spesielt sterk den heller.

Anonymous poster hash: 2797d...292

post-37809-0-37797400-1386681436_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...