AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Hei, nå som det er jul tenker jeg å gi min mor en PC, siden hun aldri har eid noe sånt før og låner min eller mine søstre sine PCer.. Hun trenger ikke annet enn en minipc, kommer til å bruke den mest til youtube, netflix og skype osv... har ikke så mye penger, men har lyst å gi henne noe fint så er det noen som har peiling på sånt som vet om en billig & bra pc? Anonymous poster hash: 977a0...67a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Et bra nettbrett er billigere enn en rimelig pc. Til det bruksområdet du tegner opp her, virker det som et nettbrett vil være midt i blinken. Anonymous poster hash: b229b...fcb
Noteknekk Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 I alle fall ikke kjøp minipc, min erfaring med de er i alle fall at de er supertreige - spesielt til levende bilder som er eneste forbruket du skisserte. Som AB over ville jeg nok heller anbefalt å kjøpe et nettbrett istedet. Jeg har nesten sluttet å bruke pc etter at jeg kjøpte mitt, skriver dette nå på nettbrett faktisk. Min mor har også nylig fått seg nettbrett og er veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå