Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjæreste og vi har vært sammen i litt over to år. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare dette, for skjønner ikke selv hva som feiler meg for tiden.. Men i det siste når jeg ser andre gutter (og jenter) så tenker jeg "h*n kunne jeg lett hatt sex med!". Og når en gutt begynner å snakke med meg på f.eks facebook, så håper jeg nesten at han skal spørre om noe seksuelt. Det blir nesten litt sånn "kjæresten finner det ikke ut" opplegg. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg har plutselig fått sånne tanker, jeg er redd for at jeg skal bli fristet til å være utro! Dette ble forvirrende :(

Bare så det er sagt så hater jeg utroskap, det er så stygt!

Anonymous poster hash: 418ca...8c7
Videoannonse
Annonse
Gjest Seajewel
Skrevet

Du er bare litt seksuelt frustrert. ;)

• Liker 3
Skrevet

Har du hørt om selvkontroll?

Det er en utrolig viktig egenskap å tilegne seg.

Skrevet

Jeg har kjæreste og vi har vært sammen i litt over to år. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare dette, for skjønner ikke selv hva som feiler meg for tiden.. Men i det siste når jeg ser andre gutter (og jenter) så tenker jeg "h*n kunne jeg lett hatt sex med!". Og når en gutt begynner å snakke med meg på f.eks facebook, så håper jeg nesten at han skal spørre om noe seksuelt. Det blir nesten litt sånn "kjæresten finner det ikke ut" opplegg. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg har plutselig fått sånne tanker, jeg er redd for at jeg skal bli fristet til å være utro! Dette ble forvirrende :(

Bare så det er sagt så hater jeg utroskap, det er så stygt!

Anonymous poster hash: 418ca...8c7

Hva med å prøve noe nytt med kjæresten din? altså sex relatert?

Men for all del ikke vær utro =)

Eller prøv å ikke snakk med gutter på FB en uke eller no, kanskje det hjelper =)

Skrevet

Har hatt sånne perioder. Gjelder å ikke handle på dem. Kunne gått galt på fest mef en yngre mann. Ble så tiltrekket..hele meg kriblet. Men....jeg holdt meg unna. Dette skjer kanskje når man går litt lei partneren ikke selve partneren..men en situasjon man er i. Jeg opplever dette når jeg blir oversett av typen, føler meg urettferdig behandlet og ikke blir hørt. Da får jeg litt gi f...attitude og får øyne for andre enn han.

Anonymous poster hash: 90369...8f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...