Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! Jeg trenger en liten utblåsning og nyttige råd og tips taes i mot med stor takk!

Her i huset er det jeg, madammen i forholdet som styrer alle følelser og humør og jeg begynner å bli møkk lei..
så hva er det som egentlig er problemet her?

vi kommer hjem etter endt arbeidsdag og det er jeg som smiler "HEI! så kjekt å se deg" og jeg drar i gang det gode humøret. jeg fjaser og tuller å gubben er blid og fornøyd. Men har jeg en dårlig dag, og kanskje ikke er like entusiastisk med "hei`n" når vi møtes så er det som vi har hatt en skikkelig krangel. altså dårlig stemning.

jegg er så møkk lei av å styre humøret til begge, og ikke minst at han ikke en eneste gang kan prøve å lette litt på trykket når jeg har en dårlig dag.

er det en diskusjon, så blir han klikk og går å legger seg som en treåring. og forventer at alt er like greit dagen etterpå. Det er alltid jeg som må hoppe opp i sengen for å snu stemningen.

Hvis jeg ikke gjør/sier noe så er jeg sikker på at vi kunne gått å "surmula" i fler uker!

Herlig å blåse ut litt :P Tips anyone? :)

Anonymous poster hash: 1f6f4...07e

Anonymous poster hash: fa61e...386
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dere er forskjellige, ingenting dere kan forandre, men du kan lære deg å leve med det.

Anonymous poster hash: 15c34...884
  • Liker 2
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for utestengt bruker.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...