AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Hei dere! Jeg trenger en liten utblåsning og nyttige råd og tips taes i mot med stor takk! Her i huset er det jeg, madammen i forholdet som styrer alle følelser og humør og jeg begynner å bli møkk lei.. så hva er det som egentlig er problemet her? vi kommer hjem etter endt arbeidsdag og det er jeg som smiler "HEI! så kjekt å se deg" og jeg drar i gang det gode humøret. jeg fjaser og tuller å gubben er blid og fornøyd. Men har jeg en dårlig dag, og kanskje ikke er like entusiastisk med "hei`n" når vi møtes så er det som vi har hatt en skikkelig krangel. altså dårlig stemning. jegg er så møkk lei av å styre humøret til begge, og ikke minst at han ikke en eneste gang kan prøve å lette litt på trykket når jeg har en dårlig dag. er det en diskusjon, så blir han klikk og går å legger seg som en treåring. og forventer at alt er like greit dagen etterpå. Det er alltid jeg som må hoppe opp i sengen for å snu stemningen. Hvis jeg ikke gjør/sier noe så er jeg sikker på at vi kunne gått å "surmula" i fler uker! Herlig å blåse ut litt Tips anyone? Anonymous poster hash: 1f6f4...07e Anonymous poster hash: fa61e...386
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 dere er forskjellige, ingenting dere kan forandre, men du kan lære deg å leve med det. Anonymous poster hash: 15c34...884 2
Gjest Daenerys Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Tråden er ryddet for utestengt bruker. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå