AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Kort sagt, går et studie hvor jeg føler jeg har fått grei kontakt med lærern, skal jeg sjanse, eller bare la det være? Har snakket litt over face, og det er ikke fag det går i der, men heller ikke noe skittent snakk. Er mann og begge er 29 der jeg er eleven. Innspill? Anonymous poster hash: 1399f...927
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Pfff gi deg a Anonymous poster hash: 523ec...103
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Pfff gi deg a Anonymous poster hash: 523ec...103 Javel, og hva var det som skulle være så urealistisk med dette da? Anonymous poster hash: 4f50b...29d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Det er vel ikke greit før du har sluttet å ha personen som lærer. Da kan denne personen bli sparket Anonymous poster hash: 7788d...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Det er vel ikke greit før du har sluttet å ha personen som lærer. Da kan denne personen bli sparket Anonymous poster hash: 7788d...c7e [/ac Du har ett poeng der, men hvis man ikke tar med det i betraktningen da? Anonymous poster hash: 4f50b...29d
Gjest Seajewel Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Du har ett poeng der, men hvis man ikke tar med det i betraktningen da? Anonymous poster hash: 4f50b...29d Hvorfor skal du ikke ta det med i betraktningen? Læreren kan miste jobben sin... 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor skal du ikke ta det med i betraktningen? Læreren kan miste jobben sin... Det er ikke meningen og være frekk eller noe, men hvis jobben ikke sto i fare for denne personen tror du/dere at det er noe håp? Anonymous poster hash: 4f50b...29d
Gjest Seajewel Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 Det må du da isåfall spørre henne om. Bare hun kan svare på om det er håp...
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 Vel, sett at DU var lærer, ville DU spurt etter facebook'n til en elev, for så og ha sporadisk kontakt med han? Anonymous poster hash: 4f50b...29d
Gjest Seajewel Skrevet 8. desember 2013 #10 Skrevet 8. desember 2013 Nei, hvorfor skulle jeg det? Fordi dere prater fag, og eleven er ekstra interessert i faget? Fordi du lurte på noe, og hun ville gi beskjeder via Facebook istedenfor mobil? Fordi dere har felles bekjente? Fordi hun syntes du var morsom og harmløs? Fordi hun vil være venner? Fordi hun liker deg? Du må nesten spørre henne. Vi kan ikke gi svar, det kan være mange grunner til at hun ba om å bli venner på Facebook. Det kommer helt an på hvordan samtalen var i forkant, og hva dere snakket om.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #11 Skrevet 8. desember 2013 Nei, hvorfor skulle jeg det? Fordi dere prater fag, og eleven er ekstra interessert i faget? Vi prater IKKE fag, har aldri nevnt det, og kommer ikke til og ta det via facebook. Fordi du lurte på noe, og hun ville gi beskjeder via Facebook istedenfor mobil? Se svaret over. Fordi dere har felles bekjente? Har ikke det nei. Fordi hun syntes du var morsom og harmløs? Tja, nå liker ikke jeg og glorifisere meg selv men. Fordi hun vil være venner? Hvorfor vil du plutselig være venner med en elev? Fordi hun liker deg? Det er det jeg lurer på........... Du må nesten spørre henne. Vi kan ikke gi svar, det kan være mange grunner til at hun ba om å bli venner på Facebook. Det kommer helt an på hvordan samtalen var i forkant, og hva dere snakket om. Hvor kleint vil det ikke være og spørre henne om hun vil noe mer, også tør hun ikke å svare. Det er veldig få personer som adder alle de har møtt på gjennom det og være en lærer, eller det og ha vært på en fest, uten og ha vist en interesse av selve personen. Har jeg rett, eller tar jeg feil? La oss si at du møter på en person, den personen må ha noe ved seg, siden bu ble interessert nok til og: A) Ta deg bryet med og søke opp personen på facebook. B) Vente til den personen aksepterer venneforesøprselen din. C) Dra på kaffe med nevnte person. Anonymous poster hash: 4f50b...29d
Steinar40 Skrevet 8. desember 2013 #13 Skrevet 8. desember 2013 Begge to, læreren og eleven er altså 29 år gamle; da kan ikke læreren få sparken. Ser ingen hindring sånn sett. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #14 Skrevet 8. desember 2013 Bare knull på ts. Du er dum om du ikke virkeliggjør lærerfantasien din. Anonymous poster hash: 93348...2a8 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #15 Skrevet 8. desember 2013 Det er vel ikke greit før du har sluttet å ha personen som lærer. Da kan denne personen bli sparket Anonymous poster hash: 7788d...c7e Er du sikker på det? Vet at dette ikke finnes i reglementet til UiB ihvertfall. Anonymous poster hash: b86ed...108
Mannemann85 Skrevet 8. desember 2013 #16 Skrevet 8. desember 2013 Er det en lærer er eller veileder ? Type lærer assistent som hjelper til å "praksis" timene
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #17 Skrevet 8. desember 2013 Jeg har vært læreren i en lignende situasjon der jeg og studenten var jevngamle og hadde god kjemi. Vi var ikke venner på facebook, men snakket veldig mye sammen på skolen og etterhvert via mobil. Følelser oppstod selvfølgelig og etterhvert ble det et forhold ut av det. Jeg endte med å melde fra til ledelsen fordi vurdering kunne bli et problem. Dette gikk helt fint og fikk ingen konsekvenser hverken for han eller meg utover at noen andre måtte stå for vurderingen av hans faglige prestasjoner. Anonymous poster hash: 2dc9b...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå