Gå til innhold

Batteri & vibrator

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dumt spørsmål, i know - men håper noen kan hjelpe likevel!

Har to batterier til vibratoren min og jeg merker at de begynner å gå ''tom'' for energi. Så vibratoren funker dårlig nå. Problemet er at jeg ikke har noen flere batterier hjemme + får jo ikke kjøpt noen nå. Er egentlig veldig viktig at jeg får brukt den ikveld, skjønner dere .. Er det noe jeg kan gjøre for å få batteriene til å funke bedre? :P

Anonymous poster hash: bafe8...afc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du en fjernkontroll til TV-en eller noe, så kan du sjekke om det er samme type batterier. Tror nok de må byttes, du får ikke liv i døde batterier igjen.

Anonymous poster hash: 54c32...939
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en fjernkontroll til TV-en eller noe, så kan du sjekke om det er samme type batterier. Tror nok de må byttes, du får ikke liv i døde batterier igjen.

Faen da er løpet kjørt .. Har sjekket alt i hus, ingenting passer ..

Anonymous poster hash: 30025...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da anbefaler jeg å bruke hendene ;) Eller dusjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to batterier til vibratoren min og jeg merker at de begynner å gå ''tom'' for energi. Så vibratoren funker dårlig nå. Problemet er at jeg ikke har noen flere batterier hjemme + får jo ikke kjøpt noen nå. Er egentlig veldig viktig at jeg får brukt den ikveld, skjønner dere .. Er det noe jeg kan gjøre for å få batteriene til å funke bedre? :P

Om du varmer dem, får du tynt ut litt mer. Men du trenger egelitg noen nye.

Ikke bruk kokeplata da

Anonymous poster hash: 4ca75...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ingen bunnpris i nærheten? Eller bensinstasjoner? Regner med de har batterier der :P

Anonymous poster hash: bae8e...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...