Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på teater og skuespillere kan finne på mye rart som å kline med motspilleren.. Ha liksomsex og stønne heftig.

Nå er Kjæresten min skuespiller noe hun er utdannet til, og jeg nevnte min bekymring for henne, og hu sa at det er det teater og skuespillere blant annet gjør.

Jeg må selvfølgelig godta det iom at hun ikke vil si nei til en rolle pga det, men hun har sagt det bare er teater, og ikke noe mer eller noen følelser i det så da tenker jeg at det ikke er noe stress... Men det er jo kjæresten min, og da har jeg vel rett til å bli litt paff og si at jeg ikke liker det, men vil ikke stoppe henne i fra å takke ja til en rolle. Det vil være vanskelig for meg å se, eller tenke på i det hele tatt, men jeg vet hun bare er min så jeg trenger egentlig ikke å beskymre meg, men ja.. Dere skjønner hva jeg mener? Hun har i hvertfall lovt at hu skal si ifra hvis hu får sånne roller så jeg kan forberede meg. Det er ikke så lett å se din kjære kysse, råkline eller spille en sexscene med en annen mann, og tenk på alle øvelsene som skal gjøres før forestillingen starter.. Jeg kan ikke gjøre noe, må bare godta det fordi jeg er så utrolig glad i henne!

Anonymous poster hash: fafb4...452

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er, som du sier, en del av jobben hennes som skuespiller. Hvis det er vanskelig for deg å se på, kan du kanskje la være å se akkurat de forestillingene. Ellers kan jeg i grunnen ikke si så mye annet enn at dette er noe du må godta når du inngår et forhold med en utdannet skuespiller.

Skrevet

Jeg må jo være der for henne! :) uansett hvor vanskelig det er... Men det er hardt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...