AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Hei! Jeg som sikkert alle andre har lest om disse gratisprøvepakkene til shai, og må bare spørre om noe. Har tenkt og bestille en prøvepakke, da antar jeg at du får 1 høvel og 2 barberblader på 1 mnd? Sånn at jeg kan avbestille rett etter jeg har fått dette? Har jo hørt om folk som trodde dette ble avbrutt av seg selv... jeg vil FØRST prøve før jeg bestemmer meg. Anonymous poster hash: ec602...4d6
Mrs.Fox Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Du blir abonnent, og kan avbestille når du vil. Men vær rask, så de ikke rekker å sende deg en ny pakke:)
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Hei! Jeg som sikkert alle andre har lest om disse gratisprøvepakkene til shai, og må bare spørre om noe. Har tenkt og bestille en prøvepakke, da antar jeg at du får 1 høvel og 2 barberblader på 1 mnd? Sånn at jeg kan avbestille rett etter jeg har fått dette? Har jo hørt om folk som trodde dette ble avbrutt av seg selv... jeg vil FØRST prøve før jeg bestemmer meg. Anonymous poster hash: ec602...4d6 Kjøp deg heller høvler fra feks Feelunique.com, koster lite, ingen styr senere. Ingen reklame i posten, ingen oppringninger fra andre som vil selge deg ting osv. Anonymous poster hash: 829e4...80f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Du blir abonnent, og kan avbestille når du vil. Men vær rask, så de ikke rekker å sende deg en ny pakke:) Det har jeg forstått, men er det f.eks en bestemt dato de sender ut på? La oss si at de sender med en gang og jeg blir abonnent 30 des, og de gir ut sender ut til alle abonnenter 1 januar, dvs. at jeg da må betale for neste mnd? Har hørt veldig mye bra om Shai, itillegg til at jeg har lest masse reklamer(som er grunnen til at jeg vil prøve, har prøvd dårlige barberblader) og dersom det er bra så er det ikke mye i mnd, men jeg vil altså prøve før jeg bestemmer meg. Anonymous poster hash: 8509e...aa3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Shai barberhøvler er de beste jeg har prøvd! Anbefales! Jeg bare bestilte de, og avbestilte abonomentet når jeg fikk de. Så bestiller jeg heller selv fra nettsiden deres når jeg trenger flere blader Anonymous poster hash: 2ef5c...8be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå