AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Nå er det er faktum, samlivsbrudd. Vi har tre barn, min inntekt dekker huslånet og bittelitt til. Hva skal jeg gjøre? Hvordan skal jeg klare dette? Må vi flytte? Har ikke lyst til å rive opp ungene igjen , men det er vel ikke sjans for at jeg klarer dette alene? Har jo diverse regninger og må ha penger til mat og diverse, barnebidrag vil vel ikke dekke alt det? Samtidig så er det jo så sykt dyrt å leie at det ville vel kommet opp i samme pris som lånet, kan ikke bo på 10kvm med tre barn heller? Herregud...Anonymous poster hash: e0dda...7a5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Hvordan du vil klare det,er jo veldig avhengig av hva inntekter og utgifter du har.Blir umulig å svare å hjelpe deg,uten litt mer info. Anonymous poster hash: 27d36...076
Lea2 Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Hva med så snakke med ekspartneren din og se hvem som evt kan beholde huset og hvem som skal ha hovedomsorg for barna? Den som evt tar over huset må jo også kjøpe ut den andre vanligvis. Hvis ikke må dere kanskje flytte begge to / alle fem. Det beste er om dere finner ut hva dere begge har behov for og ordner det praktiske først, så vil mulighetene gi seg selv.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Nå er det er faktum, samlivsbrudd. Vi har tre barn, min inntekt dekker huslånet og bittelitt til. Hva skal jeg gjøre? Hvordan skal jeg klare dette? Må vi flytte? Har ikke lyst til å rive opp ungene igjen , men det er vel ikke sjans for at jeg klarer dette alene? Har jo diverse regninger og må ha penger til mat og diverse, barnebidrag vil vel ikke dekke alt det? Samtidig så er det jo så sykt dyrt å leie at det ville vel kommet opp i samme pris som lånet, kan ikke bo på 10kvm med tre barn heller? Herregud...Anonymous poster hash: e0dda...7a5 Tror du ikke løsningen kan være å kjøpe en mindre leilighet, da? Å sitte med et hus/leilighet du ikke har råd til, går jo ikke, verken for deg eller eksen. Det er ikke unormalt at begge må flytte etter et brudd, nettopp fordi det ikke går uten to inntekter. Men det er ikke sikkert det lureste er å leie, se deg litt rundt om du kan finne rimeligere leiligheter i nærheten av der du bor. Om dere så får mindre plass en periode, så er det bedre enn å leve helt på den økonomiske tålegrensa og ikke ha råd til noe annet enn å bo. Tre barn er jo ikke billig i drift heller. Lykke til! Anonymous poster hash: ba6fe...bfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå