Gå til innhold

Han er som tatt ut av drømmene mine. Nesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fyr jeg dater for tiden. Vi har møtt hverandre to ganger dvs har vi hatt to dater. Det var han som tok kontakt og i starten syns jeg han virka kjekk (og så kjekk ut) men var ikke spesielt imponert eller noe. Men jo bedre kjent vi ble, jo kjekkere ble han. Så utvekslet vi nr og snapchat. Hadde kontakt via sms og snapchat og gjennom snapchat fikk jeg bilder av han hver dag. Og da så jeg hvor utrolig kjekk han er. Jeg ble betatt av utseendet og tenkte "han kan da ikke være så hyggelig som han virker også?"

Men det var han. Jeg elsker personligheten hans og jeg føler at vi er veldig like personlighetsmessig. Tenker likt, har de blikkene med hverandre og det der. Kjemien er også der. Og andre date var bare enda bedre. Da slappet vi begge av litt mer og kom litt nærmere hverandre. Sex hadde vi også på andre date. Er ikke noe mangel på kjemi der heller. Han jobbet dagen etterpå, men jeg fikk likevel sove over og traske rundt i leiligheten hans mens han var på jobb. Jeg ryddet og vasket der litt (etter maten vi spiste i går osv) og spiste frokost, så litt tv og bare slappet av. Og når han kom hjem igjen skravlet vi litt og hadde sex enda en gang. Skravlet litt til og så dro jeg hjem. Vi sto i gangen og kysset og snakket om vi ville møtes igjen og det ville vi.

2 timer senere får jeg en melding av han om at han koste seg. Han sendte med et kyss også. Jeg svarte selvfølgelig at jeg koste meg jeg også. Og utover kvelden sendte vi litt snap til hverandre. Fikk en god natt mld av han å.

Men han virker for god til å være sann! Jeg har alltid sett for meg å møte en sånn fyr. Som har alt jeg ønsker meg... både utseende og personlighetsmessig. Og nå har jeg det. Tror jeg. Foreløpig virker det sånn ihvertfall! Og jeg "venter" nesten på at noe skal skje. At han skal dumpe meg eller noe. Jeg er redd for å bli FOR glad eller... få forhåpninger. Jeg har nok ikke følelser for han ennå, men jeg skal heller ikke si at det sikkert ikke er rett rundt hjørnet. Jeg liker han godt og savner han allerede. Håper ikke det er så lenge til neste gang vi ses.

Men akk... han er herlig! Det er bare noe ved han, noe spesielt! Man ser det i blikket hans. For en fyr!

Anonymous poster hash: a13a4...229
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Seajewel
Skrevet

Sex på andre date? Wow, håper han beholder deg, da.

• Liker 4
Skrevet

Ikke tenk på dette. Skulle det være feil at man gjør det man har lyst på, så er jo ikke dette drømmemannen :P

Anonymous poster hash: 0f182...010

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Vi hadde sex på første date, og er fortsatt sammen etter 5 år. Ikke alle mannfolk er like blåst, skjønner du ;)

TS: Kos deg og nyt alt det gode dere har. Flotte menn finnes faktisk, og om det ikke skulle bli så flott likevel, har du hatt en positiv opplevelse med denne mannen :)

Skrevet

Når du tror at noe skal gå galt...så går det galt ts.

Positive tanker blir oftere til positive ting...

Anonymous poster hash: a735f...bf9
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for utestengt bruker.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...