Gå til innhold

Fotballfrue skal på "Good Morning, Amerika!" pga magebildet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda men alltid maser de hvor hun kjøper ditt og datt. Handle og tenke selv kanskje? Er begynt å bli irritert på fanskaren hennes også nå. Ikke rart hun blir slik når alle maser på henne i ett sett. Ville stengt bloggen asap. Ville følt meg trakasert med slike pågående lesere.

Anonymous poster hash: fa393...402
  • Liker 1
Skrevet

Joda men alltid maser de hvor hun kjøper ditt og datt. Handle og tenke selv kanskje? Er begynt å bli irritert på fanskaren hennes også nå. Ikke rart hun blir slik når alle maser på henne i ett sett. Ville stengt bloggen asap. Ville følt meg trakasert med slike pågående lesere.

Ja, uff, så pågående å spørre hvor pyjsamasen er fra.......................... :sarkasme:

Anonymous poster hash: 65da6...e81

• Liker 2
Skrevet

Min kjæreste blir halvveis kvalm av slike markerte kvinnemager. Så det er ikke alle som lar seg begeistre.

Vet han ikke sier det for å tekkes meg, for jeg er neppe særlig sjalu. Når bildet har kommet på tv har han skiftet kanal. Tror han synes det er like pent som LK liker damer på 70 kilo :)

Anonymous poster hash: 7db54...0fe

• Liker 1
Skrevet

Trakassert? Pågående lesere? Dette er jo jobben hennes, det er dette hun tjener penger på. Da må man bare tåle slikt og komme med svar, gang på gang.

• Liker 1
Skrevet

http://m.kjendis.no/2013/07/01/kjendis/caroline_berg_eriksen/blogger/twitter/barn/27972788/?www=1 Salmonella: så fordi noen tviler siden FF beviselig redigerer mye, bare se på bildet av henne her kontra de på bloggen, så hetser man? Noen burde lære seg definisjonen på hets.

Anonymous poster hash: 133a5...fab

? Hæ? Nå henger jeg ikke med...har jeg skrevet noe om dette i det siste?

Skrevet

Det virker (iallfall tidligere i tråden) som at du mener at alle som ikke tror bildet er ekte, og med ekte mener jeg uredigert, hetser og baksnakker/er usaklige.

Skrevet

Jabx: Hun ser annerledes ut enn på bloggen. Rundere ansikt , spissere hake, mer uren hud. Altså, hun redigerer mye. Så jeg tror ikke magebildet nødvendigvis gjenspeiler den uredigerteFf

• Liker 8
Skrevet

Min kjæreste blir halvveis kvalm av slike markerte kvinnemager. Så det er ikke alle som lar seg begeistre.

Vet han ikke sier det for å tekkes meg, for jeg er neppe særlig sjalu. Når bildet har kommet på tv har han skiftet kanal. Tror han synes det er like pent som LK liker damer på 70 kilo :)

Anonymous poster hash: 7db54...0fe

Samme med min kjæreste. Han syns ikke det er pent, og det sa han til meg lenge før vi ble sammen, så vet og at det ikke er noe han bare sier! : )

Anonymous poster hash: 1d866...033

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det virker (iallfall tidligere i tråden) som at du mener at alle som ikke tror bildet er ekte, og med ekte mener jeg uredigert, hetser og baksnakker/er usaklige.

Vel, da har du misforstått. Kommer an på hvordan man ordlegger seg selvfølgelig og sånn sett så kan det fort gå over til å bli hets.

I noen tilfeller (da også spiller det en rolle hvordan man ordlegger seg) kan det være snakk om spekulasjoner.

Uansett, en merkelig ting å skulle bli konfrontert med når jeg ikke kan komme på sist det var en diskusjon rundt redigering av ffs bilder.

Endret av Salmonella
Skrevet

Snakker på generell basis og det har ikke med redigering å gjøre, men at folk er kritiske til at hun fremstiller noe redigert som naturlig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Snakker på generell basis og det har ikke med redigering å gjøre, men at folk er kritiske til at hun fremstiller noe redigert som naturlig.

Henvender du deg fremdeles til meg? Dette skjønte jeg svært lite av..først snakker du om bilderedigeringer, så sier du nå at det du mener er på generell basis og at det ikke har noe med redigering å gjøre men at det er om noe som er redigert naturlig. Beklager, men jeg mista tråden helt her jeg.

Endret av Salmonella
Skrevet

Blir som hun der alien damen det, aner ikke navnet hennes. Hun redigerer seg lik Monster High dukkene. Hvorfor gjøre seg til noe man egentlig ikke er??

Skrevet

Nei, jeg har aldri snakket om redigering spesifikt, men mange mener at effekten av redigering gjør at idealet hun fronter er urealistisk. Dette gjelder ikke bare bilder, men detaljer som blir utelatt etc.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg har aldri snakket om redigering spesifikt, men mange mener at effekten av redigering gjør at idealet hun fronter er urealistisk. Dette gjelder ikke bare bilder, men detaljer som blir utelatt etc.

Snakker du om at hun f.eks. ikke forteller om ekle detaljer fra etter fødselen? At hun ikke forteller om krangling mellom seg og mannen? Slike ting? Jeg synes hver og en, også som foreldre, at man har ett ansvar for å fortelle seg selv og sine barn at dette er ett glansbilde og at det er mye som vi ikke vet om (og som vi heller ikke trenger å vite om). ALLE har sitt å stri med, det vet vi da.

For min del så skjønner jeg ikke hvorfor folk blir så provosert av denne "perfekt"boblen. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan folk vil fremstille seg. Og joda, det er kanskje tenåringer som ikke skjønner dette men der synes jeg foreldre (og vi andre) har ansvar om å fortelle at det ikke er slik. Verden er veldig veldig veldig farlig om man skal la seg bli negativt påvirket av alt.

Skrevet

Si meg en ting, ettersom det dukker opp den ene FF tråden etter den andre, har dere bitcher betalt for å lese bloggen hennes for så å plukke fra hverandre den minste ting sånn at dere får noe å klage og syte over????

Eller her dere det som en hobby og fritidsaktivitet?

Eller sitter dere på ræva hjemme i sofaen og har så kjedelig liv og dårlig fantasi at dette er det eneste som fenger? Kanskje eneste lyspunktet dere har i de stakkarslige livene deres er å hetse andre som virkelig har fått det til og har alt dem ønsker seg?

Sjalu og ondskapsfulle, det er det dere er.

Anonymous poster hash: 54c44...b16
  • Liker 4
Skrevet

Ja, det er jo egentlig kravet til gradert permisjon.

Et generelt spørsmål fra en som har null kunnskap om dette:

"MÅ" alle norske kvinner som føder ta mammapermisjon i det hele tatt?

Er det ikke mulig å si at "jeg vil ikke ha noen penger fra NAV" og bare føde på en torsdag, ta en langhelg med babyen og ansette en nanny fra mandagen og starte å jobbe som vanlig (eller deltid) på tirsdagen? Jeg ser at dette kanskje ikke er psykologisk/etisk "riktig", men er dette ulovlig/straffbart?

Beklager dumt spørsmål, men jeg er ikke mamma, så jeg har null kunnskap om temaet...

Hadde jeg hatt en blogg som jeg tjente millioner på hadde jeg kanskje droppet å motta penger fra NAV i det hele tatt, for å holde på leserene mine (hvis en blogg stopper opp i 6 uker mister man selvfølgelig lesere og dermed inntekt på lang sikt...sikkert mer inntekt enn det NAV kan kompensere med!...)

PS: Jeg har ingen planer om barn selv, så jeg spør ikke av egen interesse, jeg spør bare fordi jeg lurer...

Anonymous poster hash: c0d1e...86a

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...