AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Smarte lille Caroline Berg Eriksen aka Fotballfrue skal på tv-showet" Good Morning, Amerika!" pga hun var så smart å legge ut bildet av magen sin på instagram. Lur som hun er, vil hun nå få flere lesere på bloggen, og hun har itillegg begynt å skrive på engelsk ... Før vi vet ordet av det, flytter hun nok til LA! Jeg må få si jeg er imponert over denne dama. Hun er lur og smart itillegg til slank og pen. Hun vet nok hva hun driver med, og har guts og ben i nesa. http://www.side2.no/underholdning/article3720414.ece Anonymous poster hash: e0e88...3c7 13
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Her har vi enda en "Trine Grung" tenker jeg....! Anonymous poster hash: 70ff9...5ea 11
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Dessuten har dette vært, og det var bare via webkamera. Følger du ikke med? Anonymous poster hash: 70ff9...5ea 14
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Hun har vært der for en god stund siden nå Velkommen etter. Og nei: hun flytter vel kanskje til Ålesund når kontrakten til LK går ut om han får kontrakt med Aafk. Anonymous poster hash: 687d9...91f 9
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Hun har vært der for en god stund siden nå Velkommen etter. Og nei: hun flytter vel kanskje til Ålesund når kontrakten til LK går ut om han får kontrakt med Aafk. Anonymous poster hash: 687d9...91f Eller de flytter nærmere hennes foreldre siden hun trenger å ha dem i nærheten. Anonymous poster hash: 70ff9...5ea 10
Eriks Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Engelsken hennes var absolutt godkjent. Mest sannsynlig bedre enn KG-mobbens. 20
Tøytigern Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Smarte lille Caroline Berg Eriksen aka Fotballfrue skal på tv-showet" Good Morning, Amerika!" pga hun var så smart å legge ut bildet av magen sin på instagram. Lur som hun er, vil hun nå få flere lesere på bloggen, og hun har itillegg begynt å skrive på engelsk ... Før vi vet ordet av det, flytter hun nok til LA! Jeg må få si jeg er imponert over denne dama. Hun er lur og smart itillegg til slank og pen. Hun vet nok hva hun driver med, og har guts og ben i nesa. http://www.side2.no/underholdning/article3720414.ece Anonymous poster hash: e0e88...3c7 Smart? Hun? Jeg tror ganske enkelt hun har hatt like jævlig flaks som Ylvis med 'The Fox'. Pluss at all omtalen hun får i norske sosiale medier og på forum som dette gjør at amerikanerne tror hun er en folkehelt, så de blir nysgjerrige. Klart hun griper sjansen. Det er jo hennes drøm å få denne typen oppmerksomhet. Her kan hun virkelig begynne å få klingende mynt i kassa. Ønsker henne lykke til. Og om hun flagger ut slipper hun vel å forholde seg til trangsynte, norske moralister ... 6
jabx Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Engelsken hennes var absolutt godkjent. Mest sannsynlig bedre enn KG-mobbens. Helt sikkert. Hvis det får deg til å føle deg bedre fordi du sitter og runker til lettkleddbildene hennes, så. 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #9 Skrevet 9. desember 2013 Det ironiske er jo at det er hetserne som gjør henne berømt og som bidrar til hennes suksess! Anonymous poster hash: 9a48b...116 15
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #10 Skrevet 9. desember 2013 Det ironiske er jo at det er hetserne som gjør henne berømt og som bidrar til hennes suksess!Anonymous poster hash: 9a48b...116 Men ingen er interessert i å diskutere eget ansvar for denne "skadelige" bloggens suksess. Dobbeltmoralen lenge leve. Anonymous poster hash: ec40b...270 1
Sol79 Skrevet 9. desember 2013 #11 Skrevet 9. desember 2013 Engelsken hennes var absolutt godkjent. Mest sannsynlig bedre enn KG-mobbens. Det er ikke hennes engelsk. Det er broren til Lars-Kristian som oversetter for henne. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #12 Skrevet 9. desember 2013 Dessuten har dette vært, og det var bare via webkamera. Følger du ikke med? Anonymous poster hash: 70ff9...5ea Hun har vært der for en god stund siden nå Velkommen etter. Og nei: hun flytter vel kanskje til Ålesund når kontrakten til LK går ut om han får kontrakt med Aafk. Anonymous poster hash: 687d9...91f Noen som har link? Har ikke sett det. Anonymous poster hash: 242cc...b93
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #13 Skrevet 9. desember 2013 Smarte lille Caroline Berg Eriksen aka Fotballfrue skal på tv-showet" Good Morning, Amerika!" pga hun var så smart å legge ut bildet av magen sin på instagram. Lur som hun er, vil hun nå få flere lesere på bloggen, og hun har itillegg begynt å skrive på engelsk ... Før vi vet ordet av det, flytter hun nok til LA! Jeg må få si jeg er imponert over denne dama. Hun er lur og smart itillegg til slank og pen. Hun vet nok hva hun driver med, og har guts og ben i nesa. http://www.side2.no/underholdning/article3720414.ece Anonymous poster hash: e0e88...3c7 Dream on .. Anonymous poster hash: eda1a...473 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #14 Skrevet 9. desember 2013 Det er ikke hennes engelsk. Det er broren til Lars-Kristian som oversetter for henne. Marita says: December 8, 2013 at 13:17 Er så morsomt når du oversetter engelsk hahaha, men din versjon er jo bedre enn Google translate, men jeg får meg en latter likevel! ha en fortsatt fin søndag;) Reply Fotballfrue says: December 8, 2013 at 13:31 Det var vel ikke spesielt konstruktivt? Teksten er oversatt av en med fordypning i engelsk, hvis du mener det er feil, så er du velkommen til å komme med konstruktive tilbakemeldinger Reply Camilla says: December 8, 2013 at 13:49 Synes oversettelsene jevnt over er gode, jeg. Og jeg har en mastergrad fra et velrenommert britisk universitet. Det er selvsagt småfeil innimellom, mest i form av såkalte “norvagismer” (dvs at du oversetter norske uttrykk direkte til engelsk, som “snow- covered”). Uansett ikke noe å henge seg opp i. Reply Camilla says: December 8, 2013 at 13:53 For ordens skyld: Med “selvsagt småfeil” sikter jeg ikke til Caroline spesielt, for du virker grundig i alt du foretar deg, men at man ikke kan forvente helt perfekt engelsk av en som ikke har studert eller bodd i England over noe tid. Reply Fotballfrue says: December 8, 2013 at 14:09 Så bra Reply Benedicte says: December 8, 2013 at 13:58 Jeg har faktisk blitt overrasket over hvor gode oversettelsene er! Flink er du! Har selv prøvd meg på småjobber som oversetter; tror virkelig ikke folk skjønner hvor vanskelig den jobben faktisk er. Man skal jo få fram både mening, budskap og stemning i teksten, og det er ikke alltid så lett. Ønsker deg og dine en fin søndag Reply Fotballfrue says: December 8, 2013 at 14:11 De fire siste innleggene er det ikke jeg som har oversatt, men broren til Lars-Kristian Reply coffee in a cup says: December 8, 2013 at 14:20 jeg synes også at oversettelsene er bra. selvfølgelig skjønner en fort at det ikke er en ‘native’ som har skrevet det og teksten ‘flyter’ ikke like bra som den norske, men det gjør vel ikke no?! Anonymous poster hash: d4ebd...fe8 Anonymous poster hash: d4ebd...fe8 1
LedigNavn Skrevet 9. desember 2013 #15 Skrevet 9. desember 2013 Det er ikke hennes engelsk. Det er broren til Lars-Kristian som oversetter for henne. Her ble det vel siktet til pratingen hennes på Good Morning, America og jeg må si hun hadde bedre uttale enn veldig mange nordmenn. Synes hun gjorde en god figur. 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #16 Skrevet 9. desember 2013 Når de skal ha bloggen på engelsk fremover så slutter nok L-K som fotballspiller og blir oversetter på heltid. Så kan hele fanskaren hennes lese daglig om bleieskift, frisørturer, oppstilte klær bilder, sponsede ferieturer, nye negler og skifte av hair extension. Veldig spennende og givende lesestoff gitt. Rart ikke foreldrene til L.K har sett Nelia enda. Anonymous poster hash: fa393...402 9
Anglofil Skrevet 9. desember 2013 #17 Skrevet 9. desember 2013 Tråden er ryddet for avsporinger og hets. Yvonne (mod)
jabx Skrevet 9. desember 2013 #18 Skrevet 9. desember 2013 Camilla says: December 8, 2013 at 13:53 For ordens skyld: Med “selvsagt småfeil” sikter jeg ikke til Caroline spesielt, for du virker grundig i alt du foretar deg, men at man ikke kan forvente helt perfekt engelsk av en som ikke har studert eller bodd i England over noe tid. Haha, denne var gull da. Snakk om nesegrus beundring! "Med “selvsagt småfeil” sikter jeg ikke til Caroline spesielt, for du virker grundig i alt du foretar deg" LOL. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #20 Skrevet 9. desember 2013 Når man forklare leserne at man faktiske brukte ALT ( men små unntak) i den omtalte barselsbagen synes jeg det vitner om at er ganske usikker på seg selv..... Anonymous poster hash: 910d9...e29 5
Anbefalte innlegg