Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og venninna mi kjøper alltid noe til hverandre når vi fyller året. I fjord kjøpte jeg også julegave til henne (jeg fikk for meg at vi alltid gjorde dette, men vi gjorde visst ikke dette). Vi er ikke mega close, men vi møtes i ny og ne. Uansett så ga jeg den, men hun hadde ikke kjøpt til meg. Noen dager senere dukket hun opp på døren med julegave til meg.

Så lurer jeg på.. skal jeg kjøpe til henne i år? Skal jeg spørre henne? Synes det er så teit å bare ''heei, skal vi kjøpe gave i år?''

Jeg tenker at hun muligens kommer til å kjøpe til meg, i og med at hun ''tabbet'' seg ut i fjord?

Anonymous poster hash: eb51b...c48
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun ikke er nær nok til at du kan stille et enkelt spørsmål uten å føle deg teit,

er hun vel heller ikke nær nok til at du trenger å kjøpe julegave?

Jeg syns du skal spørre! Det er ikke noen god følelse å ta imot gave når man ikke har noe å gi tilbake.

Skrevet

Hvis du har lyst å gi henne noe så kjøper du. Hvis du kjøper for å få noe tilbake så lar du det ligge.

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig kjøper jeg ikke for å få noe tilbake! Makan.. Jeg vil bare ikke ha en slik pinlig episode igjen.

Gir dere gaver til venninner når dere er i midten av 20 årene?

ts

Anonymous poster hash: eb51b...c48
Gjest Hyssingen
Skrevet

La være med å gi henne gave, dukker hun opp med en så gjør du bare det samme som hun gjorde i fjor. Da vet du til neste år at dere gir gaver til hverandre.

Skrevet

Kan du ikke lage klar en gave da? :-) Det har jeg ofte gjort. Da har jeg kjøpt noe jeg kan ha glede av selv, dersom ingen kommer og henter den.. Sikkert lurt å ha påskrevet kort klart også, så man ikke bruker så lang tid på å plutselig skrive til og fra, mens personen venter i døren ;-)

Anonymous poster hash: bb1e7...9d3
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...