Rotemor Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Vi må nedi bestikkskuffen hele tiden, og jeg tenker det kan være mer hensiktsmessig å ha bestikket enda mer tilgjengelig. I tillegg er det et veldig kult bestikk som jeg mer enn gjerne har utstilt! Jeg har en kjøkkenøy der jeg tenker å ha de synlig. Leter nå etter krukker, vaser e.l som jeg kan ha det i. Bestikket er veldig tungt og kraftig! Forslag?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Kurv i to etasjer? Hvilken stil har du på kjøkkenet? Anonymous poster hash: a8fab...2ab
Kamikatze Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Et litt småvilt innspill: Hva med å feste rare earth magneter i enden av snorer med ulik lengde, og la bestikket henge fra magnetene omtrent som en wind chime? Du trenger jo kun det antallet deler som du bruker i det daglige, ikke et komplett sett. Eller hva med denne kjøkkenlampa? Kunne sikkert lages av en slik magnetlist som er beregnet til kniver:
Rotemor Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Et litt småvilt innspill: Hva med å feste rare earth magneter i enden av snorer med ulik lengde, og la bestikket henge fra magnetene omtrent som en wind chime? Du trenger jo kun det antallet deler som du bruker i det daglige, ikke et komplett sett. Eller hva med denne kjøkkenlampa? Kunne sikkert lages av en slik magnetlist som er beregnet til kniver: Hm..liker litt småvilt:) Vet riktignok ikke hva earthmagneter er, men skal google. Jeg har Svart, stål med sterke farger på ting og tang. Liker å bryte opp litt med systematisk rot. Den lampa var kul! PS: bestikket er ikke magnetisk Og nå vet jeg hva slags magneter du mente:) Endret 7. desember 2013 av Rotemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå