Gå til innhold

rart med date som nesten aldri kan være med meg, men overvåker meg og vil ikke gi slipp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en date jeg egentlig hadde gitt opp. Nå ble han helt frustrert å ba meg forstå at han holder kun kontakt med meg og at han håper jeg gjør det samme, men han kan så og si aldri møte meg.... Er halvannen uke siden jeg så han sist,... Hva skjer? Hva tenker dere? Rart...

Anonymous poster hash: 61b1e...4cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er grunnen hans til at det blir så sjelden?

Hva mener du med overvåkning?

Anonymous poster hash: e1720...344
Skrevet

Han sier at han er så travel i jobb, eller så føler han seg dårlig. Han ba meg om å ikke treffe andre menn på nettet. Han sa at han flørter ikke med andre. Også hadde han fulgt med meg på facebook.

Gjest Chloe87
Skrevet

Han sier at han er så travel i jobb, eller så føler han seg dårlig. Han ba meg om å ikke treffe andre menn på nettet. Han sa at han flørter ikke med andre. Også hadde han fulgt med meg på facebook. Anonymous poster hash: 61b1e...4cb

Får kontrollfreak vibber av dette jeg. Hold deg unna!
Skrevet

trådstarter som skriver : men jeg tenker noen alternativer:

1. Han er ikke ferdig med et forhold... og vil ha meg liggende på is.....

2. Han har hatt dårlig helse i det siste, og han bor jo et godt stykke unna, og føler derfor for å ta livet rolig.

3. Han liker å ha flere damer på is....

Men han har sagt før at eksen hans irriterte seg alltid over at han ikke hadde tid til henne, og hun lurte på om alt det han sa som forklaring var sant, og oppsøkte stedene han sa han var for å sjekke - jeg ville ikke gjort sånnt hvis jeg var henne men men....

Eksen trodde han drev på med flere andre....

Skrevet

Du gjør som du vil frem til han er klar til å bli sammen med deg og du sier ja.

Anonymous poster hash: e1720...344
Skrevet

Eksen min holdt på sånn.. Alltid veldig travel med jobb og fritidsinteresser og jeg måtte ta til takke med det jeg fikk. Ikke uvanlig at det tok to -tre uker før jeg så han neste gang. Kuttet han ut pga det egokjøret hans...

Anonymous poster hash: 0ee8f...692
  • Liker 1
Skrevet

Nå skrev han til meg i morges igjen , og han unnskyldte seg fordi han følte at han hadde behandlet meg dritt. Men at han likte meg så godt, og ble så sjalu, derfor ba han meg fjerne alt av bilder og slikt på nettet........ Men han har jo aldri tid til meg så skjønner jo ikke hva han snakker om.. Og ikke sier han at ha vil være i forhold med meg heller. Men jeg er svak for han, for han er så tiltrekkende, men .... jeg skjønner ikke hvorfor han bare forsvinner i to uker og så skal han liksom ha full kontroll over at jeg ikke går videre på toppen..... Jeg mistenker at noe er galt... enten har han et forhold som han ikke har fortalt om, eller så er det andre ting som er galt.

Skrevet

Nå skrev han til meg i morges igjen , og han unnskyldte seg fordi han følte at han hadde behandlet meg dritt. Men at han likte meg så godt, og ble så sjalu, derfor ba han meg fjerne alt av bilder og slikt på nettet........ Men han har jo aldri tid til meg så skjønner jo ikke hva han snakker om.. Og ikke sier han at ha vil være i forhold med meg heller. Men jeg er svak for han, for han er så tiltrekkende, men .... jeg skjønner ikke hvorfor han bare forsvinner i to uker og så skal han liksom ha full kontroll over at jeg ikke går videre på toppen..... Jeg mistenker at noe er galt... enten har han et forhold som han ikke har fortalt om, eller så er det andre ting som er galt.

Skjerp deg!

Fyren du deiter skal du dumpe så fort som mulig! Denne mannen har issues som garantert vil gjøre deg vondt på et senere tidspunkt. Dette er over hodet ikke normal oppførsel!!!

Lykke til - hilsen godt voksen mann.

Anonymous poster hash: 66137...a9f

• Liker 2
Skrevet

jeg forstår ikke hva som feiler han....Han liker meg sier han, så derfor blir han sjalu. Men hvis han er sjalu, hvorfor prøver han ikke å møte meg oftere da? merkelig..

Skrevet

Slutt å dvel ved det, gjør kort prosess!

Skrevet

Dette er det vel bare å styre unna? Ting som skurrer i starten av et forhold vil som regel forsterkes senere. Er det verdt det på sikt?

I mine øyne er dette langt unna normal oppførsel.

Skrevet

Han sier at han er deppa og da tar han det utover meg....

Gjest Lille-pus
Skrevet

Han sier at han er deppa og da tar han det utover meg....

Og det synes du er et postivt signal? - sammen med 'ordre' om å fjerne alt av bilder på FB veggen din?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det så mange som absolutt sier at hun må dumpe han?

Noen ganger passer et forhold ikke akkurat den måneden, men det betyr jo ikke at han vil gi slipp på en jente han liker veldig godt.

Skal han gjøre en halvassed innsats på jobben og kanskje få advarsel eller sparken pga du vil ha tid med han den måneden.

Noen jobber har ekstreme deadlines.

Skrevet

Jeg er ekstremt tiltrukket til fyren. Og det savnet jeg i forrige forhold. Det er mye som er rart. Han sender sjelden smser og, men han sier at han er sjalu og liker meg. Så jeg får bare se det litt ann . Men jeg tror at noe er galt som gjør han så travel. To ekser av han mistenkte han for å være utro men samtidig trodde de det samme som jeg gjør at han holder fast på flere samtidig, litt kontrolltype og.... Mye er rart.

Skrevet

Det rare med fyren er at han så og si svært sjelden sender smser. Nå har jeg ikke hørt fra på lenge. Men i går fjernet han bildene sine på datingprofilen sin. Han ba meg fjerne mine og. Og nå står han på som aktiv der uten bilde og han sender ikke smser eller noe til meg. Jeg gidder ikke dette mer. Tror han er rotete slik han driver på. Tror jeg bare skal sette inn bildene og drite i han siden han tar seg ikke tid til meg skikkelig engang.

Skrevet

Høres ut som en veldig frustrerende mann å henge med.. det er vondt å slippe taket.. I know.. men noen ganger gjør vi oss selv en STOR tjeneste i det lange løp ;)

Anonymous poster hash: 0ab18...ca5
Skrevet

Hallo!?! Hvis ikke dette setter i gang alle varsellamper så vet ikke jeg. Fyren kan være så kjekk han bare vil, men fjerne alle bilder av deg selv på nettet?? Hva tror du skjer hvis dere blir samboere/gift?

Du kan vinke farvel til ditt eget sosiale liv og alle venner og bekjente i alle fall, for du må nok ha tillatelse til å forlate huset....

• Liker 1
Skrevet

påminnelse: eiesyke er ikke kjærlighet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...