AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Jeg ble spurt av en date eller mer venn vil jeg si, om jeg kunne forklare om jeg egentlig vil mer med han. Jeg har hele tiden sagt til han at jeg ser på han som en venn og vil ikke inn i noe mer. Jeg skrev det til han som svar og skrev at årsaken er at jeg trenger friheten og tiden litt til og at jeg ser på han som en venn. Tror han ble sur for svaret, men var ikke det et fint svar ? Jeg hater å såre og han presset sånn på og jeg har fortalt han hele tiden hvor han står...huff vanskelig sånnt. Men fyren dater meg for to år siden og da forsvant han og kom tilbake i sommer, så hva kan han forvente da?Anonymous poster hash: c3185...0a2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Hva med å være litt mer tydelig. Det er forskjell på å ikke ville mer, og det å si at man trenger friheten og tiden litt til. Det første er en avvisning, et nei, det andre er ikke en avvisning. Eller det vil ihvertfall ikke oppfattes som en avvisning. Uansett er avvisning en del av livet. Han dro fra deg sist, ja vel da må han skjønne at du ikke er klar som et egg nå eller ever. Anonymous poster hash: d3153...223 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Han har forlatt meg før og da føler jeg at han kom tilbake fordi han er despo. Så jeg får kanskje si at det ødela.Anonymous poster hash: c3185...0a2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Det kan du godt si! Anonymous poster hash: d3153...223
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 mener jeg og, det er forklaring nok egentlig..... Anonymous poster hash: c3185...0a2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Jeg ble spurt av en date eller mer venn vil jeg si, om jeg kunne forklare om jeg egentlig vil mer med han. Jeg har hele tiden sagt til han at jeg ser på han som en venn og vil ikke inn i noe mer. Jeg skrev det til han som svar og skrev at årsaken er at jeg trenger friheten og tiden litt til og at jeg ser på han som en venn. Tror han ble sur for svaret, men var ikke det et fint svar ? Jeg hater å såre og han presset sånn på og jeg har fortalt han hele tiden hvor han står...huff vanskelig sånnt. Men fyren dater meg for to år siden og da forsvant han og kom tilbake i sommer, så hva kan han forvente da?Anonymous poster hash: c3185...0a2 Å bli sett på som en venn høres ikke alltid særlig bra ut. Da høres det ut som du ikke finner ham attraktiv og kun liker å prate/gjøre venneting sammen. Du har også ideen om at er man først havnet i "vennesonen" kommer man aldri lengre. Så kan forstå om man blir fornærmet da. Selv ser jeg det ikke slik, og vet at mange bra forhold starter med vennskap. I dette tilfellet så høres det imidlertid ikke ut som om han er så mye å satse på, men du burde være ærlig med deg selv og ham, og bestemme deg for om du er interessert eller ikke. Hvis "trenger tid" betyr at du ikke er interessert er det vel bedre å si det? Tror du at du kommer til å bli interessert på sikt? Tvilsomt. Anonymous poster hash: d86ce...299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå