Gå til innhold

Kunne du hatt en homofob som venn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor eller hvorfor ikke?

Jeg kunne ikke vært det for vi hadde bare kranglet.

Anonymous poster hash: a709f...a7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke faen. En av mine beste kamerater er homofil og jeg kunne aldri hengt med noen som ikke liker noen pga deres seksuelle legning.

Anonymous poster hash: e66cc...cda
  • Liker 6
Skrevet

Har hatt en homofob og rasist som bestevenn.
Det funka en stund.

• Liker 1
Skrevet

Nei, generelt tror jeg det ville blitt vanskelig å være venn med noen som bar på et hat mot en gruppe mennesker uavhengig av grunn. Bortkastet energi!

• Liker 1
Skrevet

Ja. Det er ikke noe problem at folk har andre meninger enn meg. :)

• Liker 3
Skrevet

Hvordan går det an å ikke like homser? De digger jo glitter, Britney Spears og Grand Prix. Akkurat som meg :)

Anonymous poster hash: e66cc...cda
  • Liker 3
Skrevet

Nei, jeg velger ikke å henge med idioter. Det er ille nok med de jeg må omgås ufrivillig.

• Liker 12
Skrevet

Kommer an på. Om de var av typen som måtte snakke dritt om dem så nei. Om de innerst inne ikke likte homifile og mente det var "galt" eller noe så kanskje, om jeg kjente personen fra før og dette kom frem etter at jeg ble kjent med h*n

Skrevet

Jeg er bifil, så det ville nok ikke funket. Jeg må kunne være meg selv rundt vennene mine.

Anonymous poster hash: ff67f...846
  • Liker 1
Skrevet

Slitsomt med ekstreme folk generelt. Foretrekker balanserte folk

Anonymous poster hash: d7904...54f
  • Liker 1
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke jeg kunne. Men det ville vel kanskje avhenge av hvorvidt personen syntes det "bare" var ekkelt, eller om hun/han syntes det var skadelig/feil/burde vært ulovlig. Det første kunne jeg nok tolerert til en viss grad, men jeg ville nok aldri vært nære venner med en slik person. Det siste ville jeg ikke klart å tolerere. Nå er det riktignok dobbeltmoralsk å dømme noen fordi at de dømmer andre, men den byrden bærer jeg gjerne hvis det betyr at jeg slipper å menge meg med folk som kan dømme andre på bakgrunn av hvem de forelsker seg i.

• Liker 3
Skrevet

Da hadde jo vedkommende hatt fobier mot meg, så vi hadde nok ikke villet være hverandres venn.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har hatt det lenge. Prater ikke om homofili. Bryr meg ikke.

• Liker 1
Skrevet

Ja, hadde hatt støre problem å akseptere folk som synes irrasjonel atferd er er det samme som rasjonel.

Anonymous poster hash: 14711...a89

Skrevet

Jeg kunne ikke vært venn med eller datet noen som mente at homofile hadde en sykdom eller ikke livets rett.

Jeg har likevel datet flere som kunne vært stemplet som "homofobe" av ekstremt liberale. Det er jo mange som mener at du er "homofob" hvis du er imot adopsjon for homofile, til tross for at man ikke har noe imot en seksuell legning generelt.

Anonymous poster hash: 6839a...fec
  • Liker 3
Skrevet

Nei, jeg ville aldri hatt en venn som diskriminerer noen pga legning, kjønn, nasjonalitet el. Jeg bruker herved min rett til å diskriminere de som diskriminerer! Punktum.

Skrevet

Nei. Definitivt ikke. Kunne ikke hatt noen som venn som så åpenlyst diskriminerer andre.

Skrevet

Ja, kunne klådd på han og ledd av reaskjonen med jevne mellomrom.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...