Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentejente definerer jeg som en som utpreger seg som en som har minst fem av følgende karakteristikker sterkt utpreget:

- lys stemme

- snakker med lavt stemmevolumen

- har knekk i håndleddet

- fniser

- er sjenert

- er tilbakeholden

- er konfliktsky og hever ikke stemmen

- gråter lett

- er generelt pinglete mtp idrett og ellers.

Er slike jenter mer seksuelt attraktive enn jenter ellers?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du glemte

-dum

-hjelpeløs

-uselvstendig

- svak

Anonymous poster hash: 068eb...a4e
  • Liker 7
Skrevet

Du glemte

-dum

-hjelpeløs

-uselvstendig

- svak

Nå får du gi deg.

• Liker 8
Skrevet

Rent bortsett fra sjenerthet, som jeg stiller meg nøytral til, har du listet opp ekstremt lite seksuelt attraktive egenskaper etter min mening.

• Liker 7
Skrevet

Rent bortsett fra sjenerthet, som jeg stiller meg nøytral til, har du listet opp ekstremt lite seksuelt attraktive egenskaper etter min mening.

Enig, jeg skjønner ikke hva som skulle være seksuelt atrktivt med det som listes opp.

• Liker 1
Skrevet

Du glemte

-dum

-hjelpeløs

-uselvstendig

- svak

Ja, uselvstendig burde vært med, eller ikke-selvhevdende. Men det faller inn under det jeg skrev om konfrontasjon.

Svak er for dårlig definert, det samme er hjelpeløs.

Dumhet trenger ikke komme til uttrykk, hvis hun er tilbakeholdende nok, det samme for intelligens. Jeg tror ikke vi kan si at dumhet går inn under jentejente.

Jeg tegner et bilde av en litt forsiktig, litt skjør person, som skal beskyttes.

Det er ikke akkurat noen bombe at jentene ikke syns dette er seksuelt attraktivt. Men hva med oss menn? Liker vi sånne jenter?

For min egen del er svaret ja. Jeg vil kjøre pikken i en sånn dame og høre henne klynke og hyle.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

For å svare så er det selvfølgelig individuelt hva menn og kvinner tenner på, så noen finner vel de jentene attraktive mens andre ikke :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil kjøre pikken i en sånn dame og høre henne klynke og hyle.

But why?

Anonymous poster hash: dce12...04b

• Liker 5
Skrevet

stemmevolumen

Si meg, bor De på kontinentet?

Anonymous poster hash: dce12...04b

Skrevet

Ja, uselvstendig burde vært med, eller ikke-selvhevdende. Men det faller inn under det jeg skrev om konfrontasjon.

Svak er for dårlig definert, det samme er hjelpeløs.

Dumhet trenger ikke komme til uttrykk, hvis hun er tilbakeholdende nok, det samme for intelligens. Jeg tror ikke vi kan si at dumhet går inn under jentejente.

Jeg tegner et bilde av en litt forsiktig, litt skjør person, som skal beskyttes.

Det er ikke akkurat noen bombe at jentene ikke syns dette er seksuelt attraktivt. Men hva med oss menn? Liker vi sånne jenter?

For min egen del er svaret ja. Jeg vil kjøre pikken i en sånn dame og høre henne klynke og hyle.

Aha. Du er ute etter noen du kan dominere og herse med. Tenner du på voldtekt også?

Det er ikke kjærliget du vil ha, kun makt.

• Liker 7
Gjest avocadoen
Skrevet

Aha. Du er ute etter noen du kan dominere og herse med. Tenner du på voldtekt også?

Det er ikke kjærliget du vil ha, kun makt.

Det har vært obvious ganske lenge. Når han rakker ned på feminisme og likestilling, så skjønner jo jeg også at dette er en mann som vil ha en svak kvinne han kan forme selv, fordi han er for svak til å ha en kvinne med bein i nesa.

• Liker 8
Skrevet

Ikke faen. Jeg vil ha en dame som kan stå på egne bein.

• Liker 2
Skrevet

Nei, tenner ikke på voldtekt.

Barnslig og umodne dere er, som tror forhold er konkurranse.

Skrevet

Kjenner hvertfall en som stemmer veldig til beskrivelsen din, og er ikke helt min greie hvertfall. Virker som hun må behandles forsiktig og lett kan bli ødelagt ... skjør. ....

Skrevet

Jupp tenner på slike jenter, er vel ikke akkurat kjærestemateriale men.

Anonymous poster hash: 6200b...2bf

• Liker 1
Skrevet

Ja, eg liker slike jenter, fordi dei har mindre sjanse for å svike deg. Det er eit stort overtall av kvinner som tar ut skilsmisser og akkurat det er grunnen til at menn stort sett velger kvinner som er under dei. Mindre fare for svik på alle vis.

Anonymous poster hash: 1fd0a...8ac

Skrevet

Jeg blir oppfattet som skjør og sjenert, men det er langt ifra sannheten så tror ikke at man skal dømme folk så hardt.

Tilbakeholden og sjenert er jeg, men er samtidig veldig selvstendig og hadde aldri falt for noen som tror at han kunne forme meg.

Ikke alltid førsteinntrykket stemmer.

Anonymous poster hash: 07866...52d

• Liker 2
Skrevet

Ja, eg liker slike jenter, fordi dei har mindre sjanse for å svike deg. Det er eit stort overtall av kvinner som tar ut skilsmisser og akkurat det er grunnen til at menn stort sett velger kvinner som er under dei. Mindre fare for svik på alle vis.

Anonymous poster hash: 1fd0a...8ac

Tja. Forskning viser jo at jo mer østrogen en kvinne har (og dermed er mer jente-jente), jo større er sjansen for at hun er utro.

• Liker 1
Skrevet

Det har vært obvious ganske lenge. Når han rakker ned på feminisme og likestilling, så skjønner jo jeg også at dette er en mann som vil ha en svak kvinne han kan forme selv, fordi han er for svak til å ha en kvinne med bein i nesa.

Selv den mest mannete mann har brusk i nesa. Sådetså

Anonymous poster hash: 2765b...06c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...