AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Jeg er ei jente på 30 år, jeg er sammen med en mann på 44. Han er i en krets hvor det festes en del, han ene kompisen i gjengen har et lokale hvor de pleier å ha fester eller oftere små samlinger med 5-6 venner. Disse vennene er litt eldre enn meg, fra 35 og oppover, men når man er over 30 synes jeg ikke at det merkes. Det har vært "fine" fester hvor vi har det artig. Nå har en gjeng jenter på 19-20 i nabolaget funnet ut at dette er en super og billig plass å ta seg en real fest på når det skal være samlinger. De har kommet tre ganger nå og tar HELT av når de er der. Drikker seg dritings, prøver seg på mennene som har kjærester, og de gir seg ikke når de får nei, danser på bordene, ligger slengt på toalettet osv. Jeg synes ikke dette er ok, jeg er ikke interessert i å dra på slike fester med 19-20 åringer, jeg er ferdig med slikt og blir bare irritert av det, selv om jeg også kan ta av på fest, men uten å bli helt teit. Venninnene mine sitter hjemme med små babyer og familie, jeg ble mamma tidlig og har ikke så små barn, så jeg kan godt ta meg en fest, MEN ikke slik som dette.. Så jeg har ikke lyst til å dra på disse samlingene lenger, som før var artige. Men jeg synes også at det er ubehagelig at kjæresten som er 44 drikker sammen med disse som ikke eier respekt for andre. Gutta synes ikke det er heeelt ok de heller, men de tjener jo penger på at de drikker der, og klarer ikke helt å nekte de å komme. Åh, hva hadde dere synes? er jeg prippen og teit? Anonymous poster hash: 7ce2c...380
Gjest Soley Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Jeg er ei jente på 30 år, jeg er sammen med en mann på 44. Han er i en krets hvor det festes en del, han ene kompisen i gjengen har et lokale hvor de pleier å ha fester eller oftere små samlinger med 5-6 venner. Disse vennene er litt eldre enn meg, fra 35 og oppover, men når man er over 30 synes jeg ikke at det merkes. Det har vært "fine" fester hvor vi har det artig. Nå har en gjeng jenter på 19-20 i nabolaget funnet ut at dette er en super og billig plass å ta seg en real fest på når det skal være samlinger. De har kommet tre ganger nå og tar HELT av når de er der. Drikker seg dritings, prøver seg på mennene som har kjærester, og de gir seg ikke når de får nei, danser på bordene, ligger slengt på toalettet osv. Jeg synes ikke dette er ok, jeg er ikke interessert i å dra på slike fester med 19-20 åringer, jeg er ferdig med slikt og blir bare irritert av det, selv om jeg også kan ta av på fest, men uten å bli helt teit. Venninnene mine sitter hjemme med små babyer og familie, jeg ble mamma tidlig og har ikke så små barn, så jeg kan godt ta meg en fest, MEN ikke slik som dette.. Så jeg har ikke lyst til å dra på disse samlingene lenger, som før var artige. Men jeg synes også at det er ubehagelig at kjæresten som er 44 drikker sammen med disse som ikke eier respekt for andre. Gutta synes ikke det er heeelt ok de heller, men de tjener jo penger på at de drikker der, og klarer ikke helt å nekte de å komme. Åh, hva hadde dere synes? er jeg prippen og teit? Anonymous poster hash: 7ce2c...380 Det jeg synes er teit er at en mann på 44 er sånn som du forklare en dust og tåpelig. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Når jeg blir 44 år så skal jeg ta pensjon å vente på svartdauen.. ska nu faen ikke drikke med småkids på 19 - 20.. Du må snakke med han, å nei du er ikke tåpelig. Anonymous poster hash: 5dbf6...68b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå