AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Jeg har hatt mye flass og fått småe sår i hodebunnen. Vanskelig å beskrive, men det er liksom tørt og fett på samme tid. Ligger liksom et fettbelegg som jeg kan skrape av med negl.. Og når jeg roter i håret så snør det... hehe Kan det være en form for sopp? Hva kan jeg gjøre med dette? Bør jeg bestille legetime eller bør jeg dra å spørre på et apotek? Anonymous poster hash: f092f...ef3
Brunhilde Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Prøv med sjampo fra apoteket. Den heter Fungoral og kan hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Hm, står advarsel på denne "Unngå å få sjampoen i åpne sår eller i øynene". Jeg har jo sår i hodebunnen, det er jo det som er problemet ;p Anonymous poster hash: f092f...ef3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Hm, står advarsel på denne "Unngå å få sjampoen i åpne sår eller i øynene". Jeg har jo sår i hodebunnen, det er jo det som er problemet ;p Anonymous poster hash: f092f...ef3 Da kan du vel bare vente til såret har begynt å grodd? unngå å pirke/klø på det. Anonymous poster hash: f88a6...44f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Jeg hadde/har kløe i hodebunnen med små sår. Gikk til legen og han anbefalte fungoral. Har ikke vært så flink til å bruke den, men merker at den funker litt. Kløen blir ekstra ille hvis ikke jeg vasker håret hver dag/annenhver dag, og går med det oppsatt så det blir tett under strikken. Tror ikke du skal være redd for å prøve fungoral, men vent til de verste sårene har grodd litt Anonymous poster hash: f549e...201
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Okei Det var det med å unngå å pirke å klø.. Jeg elsker å prelle! hehe Men jeg har vært flink da Anonymous poster hash: f092f...ef3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 Okei Det var det med å unngå å pirke å klø.. Jeg elsker å prelle! hehe Men jeg har vært flink da Anonymous poster hash: f092f...ef3 haha, ja det er deilig å pirke i sårene på hodet etter de har begynt å gro litt Anonymous poster hash: f88a6...44f
pusen78 Skrevet 7. desember 2013 #9 Skrevet 7. desember 2013 La såret gro før du vasker hodet igjen.Kjemikalier i sjampo skal gå gjennom såret rett inn i bloomløpet og lagre seg i hjernen.Trenger du det?Bruk svart afrikansk såpe fra Fairtrade.Shea smør i den såpen skal helbrede hodebunn.Ikke bruk sjampo.Huden takler ikke flere kjemikalier.Bruk den svarte afr.såpen også til kroppsvask,intimvask,håndvask .
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #10 Skrevet 7. desember 2013 La såret gro før du vasker hodet igjen.Kjemikalier i sjampo skal gå gjennom såret rett inn i bloomløpet og lagre seg i hjernen.Trenger du det?Bruk svart afrikansk såpe fra Fairtrade.Shea smør i den såpen skal helbrede hodebunn.Ikke bruk sjampo.Huden takler ikke flere kjemikalier.Bruk den svarte afr.såpen også til kroppsvask,intimvask,håndvask . Hvor kan jeg få kjøpt dette? Anonymous poster hash: f092f...ef3
Gjest HappyWaffle Skrevet 7. desember 2013 #11 Skrevet 7. desember 2013 aaah ser ut som meg jo!!! jeg er ikke alene!! men var ei venninne som tipsa meg om at det kunne være psoriasis... så på tegnene på nhi, å det var omtrent HELT likt så jeg tørr ikke å gå til legen med det i frykt for å få den dommen
missyme Skrevet 8. desember 2013 #13 Skrevet 8. desember 2013 seboreisk eksem eller psoriasis.. slitsomt
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #14 Skrevet 8. desember 2013 seboreisk eksem eller psoriasis.. slitsomt Det er mest sannsynlig dette, ja. Kjedelig. Anonymous poster hash: 3f2ec...129
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå