AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Hei! Er en 20 år gammel jente, som verken har hatt kjæreste eller sex. Dette er noe jeg aldri har stresset med, men tenkt at det skjer når det skjer. Men som 20-åring syns jeg at det begynner å bli på tide, dessuten har jeg et større ønske og behov for det enn tidligere. Har aldri hatt interesse av å finne meg noen på byen etc. De få gangene det har skjedd har jeg syntes det har vært både småekkelt og unaturlig. Dessuten finner jeg fulle menn lite tiltrekkende. De som er interessert i meg, er selvfølgelig ikke jeg interessert i. Jeg føler alle andre går på date, har sex, får seg kjæreste osv. lett som bare det, men hos meg skjer det aldri. Begynner å lure på om jeg må passere 40 år før det skal skje. Jeg vet at jeg enda er ung osv., men jeg er lei av å vente! Årh, er bare så lei av å være singel og jomfru, og måtte sky temaet i sosiale settinger, føle meg helt lost osv.! Er det noen oppmuntrende ord eller andre som opplever det samme? Jeg føler meg mange ganger som den eneste. Anonymous poster hash: 51867...742
Gjest Summers Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Men hvorfor finner du ikke en utenom byen?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Men hvorfor finner du ikke en utenom byen? Det er lettere sagt enn gjort, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 51867...742
Gjest Summers Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Det er lettere sagt enn gjort, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 51867...742 Full respekt om du faktisk leter etter kjæreste på andre steder enn på byen, men ikke lykkes. Det var mer om du bare satt hjemme og ventet på at ting skulle ordne seg sjæl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå